Keystone logo
High Tech High Graduate School Of Education

High Tech High Graduate School Of Education

High Tech High Graduate School Of Education

Johdanto

Lähestymistapamme

Haastava tavallisista olettamuksista

Yli 75 vuotta useimmat amerikkalaisissa kouluissa ovat seuranneet kolme standardia käytäntöjä, jotka ovat niin kulttuurisesti upotettu lähes paeta kysymyksen: eristää opiskelijoita aikuisten maailmaan, erillinen ajattelu tekemästä, ja eroteltava opiskelijoiden koettu akateemisen kyky, luokka, rotu, sukupuoli, tai kielen taito.

Vuodesta 2000, High Tech korkea K-12 kouluissa ovat kumonneet nämä ohjenuorat mukaan:

Myönnettäköön opiskelijoiden kautta arpajaiset ja kootaan heterogeenisesti Harjoittaa opiskelijoiden aikuisten työelämän kautta kenttätyön ja harjoittelupaikkoja Integrointi kädet, sydämenne ja ajatuksenne tiukka, käytännön hankkeita

GSE valmistelee kasvattajat suunnitella ja ottamaan johtajuutta ohjelmia rinnakkain sitoutuminen tasapuolisuuteen, kurinalaisuutta, ja merkitystä kaikille opiskelijoille. Pikemminkin kuin luoda jäljennöksiä High Tech korkea, kasvattajat oppimisen kautta GSE kannustetaan käyttämään meidän kliinisen sivustoja taustaa oppimisen mahdollisuus ottaa riskejä, pohtia käytäntöjä ja muovata oma suunnitelma tehokasta opetuksen, oppimisen ja johtajuutta.

Johtavat kanssa innovaatiokäytäntöjen

GSE syntynyt, ja on täysin upotettu, charter kouluverkko innovatiivisten, hankekohtaista kouluissa. Kuten kolmetoista High Tech korkea K-12 kouluissa, jotka toimivat yhteydessä aikuiskoulutukseen, GSE on sitoutunut tarjoamaan oppimiskokemuksia, jotka ovat yksilöllisiä, aito, ja transformative. GSE opiskelijoita luoda henkilökohtaisen oppimisen suunnitelmia, jatkaa projektin opetussuunnitelma, tutkia omia kysymyksiä läpi tiukan tutkimuksen ja kehittää digitaalinen salkut osoittamaan oppimiseen. He oppivat tekemällä ja on runsaasti mahdollisuuksia tutkia risteyksessä teorian ja käytännön ja pohtia omaa oppimistaan. Kuten lääketieteen opiskelijoiden opetussairaalassa, GSE opiskelijat suorittavat kursseja ja tutkimusta harjoittavan päivittäin todellisessa maailmassa tehokkaiden, innovatiivisten koulujen.

Designing for Social Justice

High Tech Korkea perustettiin pääoman kokeilu yhteiskuntaluokka integraatio. Työskentely täyttämään realisoitumattomat lupaus Brown vastaan. Opetushallitus, julistaa "erillinen kuin luonnostaan ​​epätasainen", High Tech korkean K-12 kouluissa oli tarjota pääsy ja haaste kaikille opiskelijoille innovatiivinen oppimisympäristö. Suunnittelusta jokaisessa koulussa suunnitteluun kunkin oppimiskokemus, HTH kasvattajat tuoda kriittinen pääoma linssi työhönsä käsitellä historiallisia ja systeemisen sorron vaikuttavat vähäosaisille opiskelijoille. Kautta etenevä pedagogiikka keskittynyt syvempää oppimista, opiskelijat ovat ääni ja valinnan vapaus oppimisen ja aito tarkoitus ja yleisö heidän työstään. Puolestaan ​​opiskelijat GSE tutkia yhteyksiä oman pääoman ja suunnittelu niiden käytännössä ja kehittää tehokkaita johtamistaitoja tukea heidän kollegansa muokkaamisessa kouluja, jotka ovat sekä innovatiivisia ja tasapuolinen.

Strategiset painopisteet

HTH GSE pyrkii tunnustetaan maan sisällä ja ympäri maailmaa keskuksena progressiivinen käytännön liittyvät opetukseen, oppimiseen ja johtajuutta, ja mallina harkittuja, integroitu, ja transformative jatkokoulutuksen että on suora vaikutus K-12 kouluissa. Tämä pyrkimys heijastaa HTH GSE: n erityinen ja ainutlaatuinen ominaisuudessa tutkijakoulu upotettu erittäin tehokkaita ja innovatiivisia K-12 kouluissa kuroa maailman teoriaa ja käytäntöä, stipendin ja toimintaa.

Tämän saavuttamiseksi toive, HTH GSE on hahmotellut seuraavat kolme strategista painopistettä:

Strateginen painopistealue numero yksi: GSE pyritään mallintamaan ja edistää harkittuja ja eteenpäin ajattelu opetuksen ja johtamisen sekä sisällä että sen ulkopuolella sen kliinisen sivustoja. Strateginen painopistealue numero kaksi: GSE tavoitteena on auttaa opettajia, hallintohenkilöstön ja poliittisten päättäjien pyrkimyksiä muuttaa opetusta ja oppimista paikallisesti, kansallisesti ja globaalisti. Strateginen painopistealue numero kolme: GSE pyrkii turvaamaan rahoituksen kestävyyden meidän laitoksen, ja varmistaa sen tulevaisuuden.

Scholarship ja innovointi

GSE on ainutlaatuinen kyky-kuin tutkijakoulun upotettu erittäin tehokkaita ja innovatiivisia K-12 kouluissa-kuroa maailman teoriaa ja käytäntöä, stipendin ja toimintaa. GSE tiedekunnan ja opiskelija suorittaa tieteellistä tutkimusta, jakaa työnsä akateeminen ja ammatillinen yleisöt, ja tukee innovatiivisia käytäntöjä suurempi koulutusalalla toimiville. Nämä ponnistelut palvelevat neljä toisiinsa toiminnot:

Integrointi teoria ja käytäntö

GSE tutkimus on maadoitettu elettyä kokemuksia opiskelijoille, kouluille ja yhteisöille. Me yhdistää ammatillisen harjoittelu- ja veneet tietämystä eri teoreettisista näkökulmista tutkia ja laajentaa kunkin. GSE tiedekunnan ja opiskelijoiden laittaa teoriasta käytäntöön, ja samalla valtuuttaa kasvattajien edistää kasvavaa tietopohjaa opetuksen, oppimisen ja johtava kuin sekä toimijoiden ja teoria-rakentajia.

Tukeminen oikeudenmukainen ja harjoittaa oppimisympäristöt

GSE on sitoutunut koulutuksessa ja käytännössä, joka tukee luomista oikeudenmukaista, harjoittaa oppimisympäristöjä sekä nuorille ja aikuisille. High Tech Korkea K-12 kouluissa on laajalti tunnustettu lähestymistapoja opettamiseen ja oppimiseen, jotka korostavat personointi, yhteyden maailman ulkopuolella koulun ja tarjottava käyttöoikeutta ja haaste kaikille oppijoille. GSE tarjoaa resursseja ja tukea opettajille ja poliittisten luoda tällaisia ​​ympäristöjä, koko maassa ja ympäri maailmaa.

Tarjoilu kouluissa ja yhteisöissä

GSE pyrkii kehittämään käsitykset opetuksen ja oppimisen, jotka ovat käytännöllisiä ja arvoa yhteisöjä me palvelemme. Tutkimuksissa oppimisympäristöjen ja yhteisöjä, me omaksumaan etiikkaa keskinäistä haavoittuvuutta jossa tutkijat ja osallistujat harjoittavat yhteistyökumppaneita harjoittamisesta syvempää ymmärrystä. GSE ja opiskelijat jakavat kehittyvä tulkintoja tutkimukseen osallistujien, kutsua osallistujia tekemään yhteistyötä konstrukti merkitys, ja edistää vuoropuhelua, joka johtaa rakentavan toiminnan.

Harjoittaa tutkijat ja harjoittajat

Kuten tutkijat harjoittavat käytännön yhteisöjen, GSE tiedekunnan ja opiskelijoiden jakaa työtä sekä ammatillisten ja akateemisten yleisöä, ja etsivät mahdollisuuksia yhteistyöhön opettajien ja tutkijoiden muiden toimielinten. Lisäksi GSE toimii kokoonkutsujana kriittinen keskusteluja, hosting residenssit opettajille ympäri maailmaa ja julkaisemalla Unboxed, vertaisarvioituja lehti aikuiskoulutuksen kouluissa.

Oppimistulokset

Tehtävänä GSE on kehittää heijastava harjoittaja johtajia, jotka toimivat tehokkaasti työtovereiden ja yhteisöt voivat luoda ja ylläpitää innovatiivisia, aito, ja tiukka oppimisympäristöjen kaikille opiskelijoille. Tämä yhteinen näkemys on nivelletty meidän Institutionaaliset oppimistulokset (yhteyshenkilöiden) ~ käytäntöön Huolellinen Kysely ja Reflection (IR), malli Equitable oppimisympäristöt (D), ja Osallistu Leadership School Change (L) ~ sekä vastaavan ohjelman oppimista lopputulokset KM ohjelma. Kasvattajina ja johtajat, valmistuneet pystyvät:

Käytännössä Huolellinen Kysely & Reflection (IR)

Heijastava Practice (IR1): Mieti ja arvioida kriittisesti omaa toimintaansa ohjaamaan tulevaa toimintaa. Liitäntä (IR2): Syntetisoimiseksi ja liitä liittyvää teoriaa ja stipendin omaa toimintaansa. Tieteellinen Kysely (IR3): suunnittelu, toiminta ja osuus tutkimus, jossa käsitellään keskeisiä kysymyksiä niiden käytännön.

Suunnittelu Equitable oppimisympäristöt (D)

Opetuksen suunnittelun (D1): Työ työtovereiden suunnitella lähestymistapoja oppimiseen, jotka korostavat personointi, yhteyden maailman ulkopuolella koulun ja tarjottava käyttöoikeutta ja haaste kaikille oppijoille. Ohjelma Design (D2): Osoittaa ymmärtää, miten jako aikuisten ja opiskelijoiden resursseja vaikuttaa luomista oikeudenmukaista oppimisympäristöjen kouluissa.

Osallistu Leadership School Change (L)

Helpottaminen (L1): tukea ja helpottaa opiskelijoiden ja opettajien vuoropuhelussa keskityttiin parantamaan opetuksen ja oppimisen. Collaboration (L2): Kytke kollegojen ja opiskelijoiden jatkuvia pyrkimyksiä luoda oikeudenmukainen, harjoittaa oppimisympäristöjä.

Sijainnit

  • San Diego

    2150 Cushing Road

Kysymyksiä