Keystone logo
Brics Aviation

Brics Aviation

Brics Aviation

Johdanto

Brics Aviation on välittäjäpalvelu. Opastamme ja neuvomme opiskelijoita lentokoulutuksen aikana Puolassa. Tarjoamme selkeää tietoa koulutuksesta ja siihen liittyvistä kustannuksista. Olemme innostuneita ja intohimoisia lentoyhtiön lentäjiä, joilla on tieto ja kokemus. Käytämme tätä auttamaan oppilaita heidän koulutuksensa aikana Puolassa. Esittelemme esimerkiksi opiskelijat Puolan ilmailuviranomaisille. Esittelemme ne ilmailualan lainsäädännön maailmaan. Tukea ja toimia tietolähteenä tarvittaessa.

118302_pexels-photo-101522.jpeg

Kaikki mitä sinun tarvitsee tietää!

Monille lentäjille lentäminen lentoyhtiöille on viime kädessä unelma - joten jos olet kysynyt kysymyksen "Miten voin tulla kaupalliseksi lentäjäksi"? Elinor Evans jakaa muutamia vastauksia, jotta voit aloittaa teidät urallasi…

Lentäminen ympäri maailmaa joidenkin nykyaikaisimpien ilma-alusten valvonnassa on monille unelma. Niin ymmärrätte, että olet kysynyt: Miten voin tulla kaupalliseksi ohjaajaksi?

Matkalla kaupalliseksi lentäjäksi sinun on tehtävä paljon päätöksiä - ei ole "normaalia" reittiä vasemmalle istuimelle, on olemassa monia erilaisia koulutusreittejä, rahoitusmahdollisuuksia ja uraa polut. Tässä artikkelissa vastataan vain muutamaan niistä kysymyksistä, jotka saavat sinut pois oikealla jalalla.

Mistä aloitan?

Ennen kuin kirjaudut katkoviivaan kaikenlaiseen kaupalliseen pilottikoulutukseen, sinun kannattaa tutkia alkuperäisen luokan 1 lääketieteen hankkimista, joka on välttämätöntä kaikille, jotka haluavat kouluttaa kaupallisen tai lentoyhtiön kuljettajan lupakirjan.

Älkää olko huijata joidenkin myytteistä, kuten: "En voi olla ammattimainen lentäjä, koska käytän lasia." Toisin kuin yleinen usko, voit lentää lasikoneita tai piilolinssejä käyttäviä kaupallisia ilma-aluksia, kunhan näkösi on korjattavissa 20/20.

ATPL-lisenssin hakijoiden on oltava vähintään 21-vuotiaita, ja kaikki lääkärit on suoritettava EASA: n CAA: n hyväksymällä Aeromedical Centerillä. Voit odottaa, että lääkärintarkastus kestää jopa neljä tuntia, ja siinä tarkastellaan lääkärin historiaa, näköä, yleistä fyysistä tarkastusta, kuuloa, sydämen rytmiä, keuhkojen toimintaa sekä veri- ja virtsakokeet. Lisätietoja luokan 1 hankkimisesta löytyy täältä.

Huomaa, että kaupalliseksi lentäjäksi tuleminen on valtava taloudellinen sitoumus ja se on myös erittäin kilpailukykyinen. Osta monenlaisia kouluja, pohtia kaikkia eri reittejä ja hanki lopulta kokemusta.

Ilmailualan yritysten työharjoittelu voi auttaa, mutta jos olet koulussa, ota yhteyttä paikalliseen Air Training Corpsiin tai yhdistettyyn kadettivoimaan. Jos olet menossa yliopistoon, harkitse myös University Air Squadronia. Kaikki nämä kokemukset auttavat sinua päättämään, onko pilotti-uran sinulle, ja asetat sinut hyvään asemaan, kun pääset pilottivalintaan ja kun kilpailet lentoyhtiöiden miehistön töihin.

118303_aeroplane-aircraft-airplane-46148.jpg

Olen kuullut pilottivajeesta - onko se totta?

Kyllä ja ei; siellä on varmasti erilaisia todisteita. On totta, että Boeingin pilotti- ja teknikko-näkymät ennustavat, että maailman ilmailujärjestelmä vaatii seuraavien 20 vuoden aikana 790 000 uutta kaupallista lentäjää. Kolmasosa näistä lentäjistä vaaditaan Aasian ja Tyynenmeren alueella, toinen 206,00 Pohjois-Amerikassa ja Euroopassa 146 000 - tämä on paljon lentäjiä!

On myös totta, että lentäjien ikäsäännösten mukauttamisen vuoksi on olemassa suuri määrä pilottipäälliköitä, jotka pääsevät eläkeikään seuraavien vuosien aikana, mikä on lisännyt tietoisuutta tarpeesta kouluttaa lentäjiä tulevaisuudessa kapteenin taidolla mielessä.

Sijainnit

  • Kijewo Królewskie

    Adriana Aviation Watorowo ‪19 86-253‬ Kijewo Królewskie, 86-253, Kijewo Królewskie

    Ohjelmat

      Laitos tarjoaa myös:

      Kysymyksiä