2 Suhdetoiminta / PR degrees found
- Markkinoinnin opinnot
- Suhdetoiminta / PR
- Eurooppa1
- Keski-Amerikka ja Karibia1
- Pohjois-Amerikka1
2 Suhdetoiminta / PR degrees found
Esittelyssä
Selinus University Business School
Liiketalouden tohtori institutionaalisissa suhteissa
- London, Yhdistynyt kuningaskunta
- Ragusa, Italia + 1 more
DBA
Täysaikainen, Osa-aikainen
1 vuosi
Etäopiskelu
Englanti, Italialainen
Tässä ohjelmassa tarkastellaan institutionaalisten suhteiden tieteidenvälisiä ja monimutkaisia vaikutuksia kartoittamaan, syntetisoimaan ja arvioimaan alueellisten ja globaalien organisaatioiden välisen yhteistyön ja kilpailun keskeisiä näkökulmia. Näytölle tulee visio siitä, kuinka protokollalla, tapahtuman hallinnassa ja PR:llä, joilla on vahva juridinen tausta, voidaan edistää ja saavuttaa tehokkaita tuloksia julkisissa ja kaupallisissa asioissa. Vuorovaikutuksia ja vaikutuksia tärkeillä politiikan aloilla, kuten turvallisuus, monimuotoisuus, politiikka, talous, kehitys ja globaali muutos, käsitellään myös. Tämä ohjelma käyttää APEL (Accreditation Prior Experiential Learning) -järjestelmää. Se on osoitettu 30-vuotiaille johtajille, yrittäjille, ammattilaisille, joilla on vähintään 5 vuoden kokemus alalta. Ohjelmaan pääsy edellyttää maisterin tutkintoa tai vastaavaa. Koko kurssi suoritetaan etäopetuksessa.
University of Minnesota Hubert H. Humphrey School of Public Affairs
Ph.D. julkisissa asioissa
- Minneapolis, Yhdysvallat
PhD
Kampuksella
Englanti
Filosofian tohtori (Ph.D.) julkisissa asioissa tarjoaa tiukan, edistyneen tutkimuksen, joka valmistaa tutkijoita aloittamaan korkeakouluissa tai liittymään arvostettujen instituutioiden joukkoon, joka osallistuu huippututkimukseen julkisten asioiden, politiikan, suunnittelun ja johtamisen / hallinnon alalla.
Vastaa muutamaan kysymykseen, niin etsimme sinulle sopivia ohjelmia!
Suosittu tutkintotyyppi
Suosittu opiskelumuoto
PHD Ohjelmat sisään Markkinoinnin opinnot Suhdetoiminta / PR
Public Relations PR on monitieteinen kenttä, joka yhdistää markkinoinnin, mainonnan ja muiden viestinnällinen ponnisteluja. Yleensä tavoitteena PR ja kurssien on auttaa oppilaita ymmärtämään, miten auttamaan yksilöitä ja yrityksiä yhdistää median, tietyillä markkinoilla tai yhteisöä-at-large.