Keystone logo

3 PhD Ohjelmat sisään Markkinoinnin opinnot Markkinointi Markkinointijohtaminen 2024

Suodattimet

Suodattimet

  • PhD
  • Markkinoinnin opinnot
  • Markkinointi
  • Markkinointijohtaminen
Opintoalat
  • Markkinoinnin opinnot (3)
  • Takaisin pääluokkaan
Sijainnit
Etsi lisää paikkoja
Tutkinnon tyyppi
Kesto
Opiskeluvauhti
Kieli
Kieli
Opintomuoto

PhD Ohjelmat sisään Markkinoinnin opinnot Markkinointi Markkinointijohtaminen

Filosofian tohtori tai tohtori on korkeimman koulutustason sertifikaatin saaja. Vaatimukset poikkeavat ohjelmasta toiseen, mutta voi kestää jopa kahdeksan vuotta dokumentoidakseen, ja se myönnetään tyypillisesti sen jälkeen, kun tutkitaan, esitellään ja puolustetaan opinnäytetyötä tietyllä alalla.

Mikä on PhD in Marketing Management? Tämä tutkinto keskittyy akateemisen tutkimuksen ja ammatillisen harjoittelun välisen kuilun välttämiseen markkinoinnin alalla. Kurssit ovat levinneet monenlaisiin aiheisiin ja käsitteisiin. Liiketoimintaperiaatteet, taloustiede, käyttäytymispsykologia ja sosiologia ovat kaikki painopistealueita. Yleensä ohjelma jakautuu kahteen, joista ensimmäiset ovat kuluneet luokissa, ja jälkimmäinen puoli vietti tutkimusta.

Markkinoinnin johtamisen tohtorintutkinto johtaa usein laajaan osaamiseen, tutkimuksesta ja tilastomallien soveltamisesta kuluttajien taloudellisten käyttäytymistapojen ymmärtämiseksi. Nämä taidot asettavat tutkinto nopeasti eteenpäin yritys- ja akateemisissa maailmassa.

Tämän PhD-ohjelman kustannukset eroavat toisistaan ​​laitoksissa, mutta odotetaan vietävän vähintään viisi vuotta sen loppuunsaattamiseksi. Kuitenkin pituus voi vaihdella riippuen useista tekijöistä, mukaan lukien opiskelijan taloudellinen tilanne.

Koska kyseessä on vaihteleva osaaminen, uralla on yleensä runsaasti mahdollisuuksia. Usein joku, jolla on tämä korkeakoulututkinto, voi olla korkea yritysasema, kuten markkinointijohtaja tai markkinoinnin johtaja. Lisäksi tämä tutkinto voi avata mahdollisuuksia tulla suhdetoiminta- tai brändijohtajaksi. PhD: n suorittamiseksi tarvittavan akateemisen tutkimuksen määrästä johtuen myös yliopistollisen korkeakoulun professori on yhteinen tulos.

Markkinoinnin johtamisen dokumentointi on saatavilla yliopistoilla paikallisesti, globaalisti sekä verkossa. Etsi allaolevaa ohjelmaa ja ota suoraan yhteyttä valitsemasi koulun maahanpääsytehtäviin täyttämällä lyijy-lomake.