Keystone logo

1 PhD Ohjelmat sisään Konserniviestintä 2024

Suodattimet

Suodattimet

  • PhD
  • Journalismi ja joukkoviestintä
  • Viestintä
  • Konserniviestintä
Opintoalat
  • Journalismi ja joukkoviestintä (1)
  • Takaisin pääluokkaan
Sijainnit
Etsi lisää paikkoja
Tutkinnon tyyppi
Kesto
Opiskeluvauhti
Kieli
Kieli
Opintomuoto

    Popular study format

    Popular locations

    PhD Ohjelmat sisään Konserniviestintä

    PhD, tai filosofian tohtori, on siinä määrin, että on myönnetty päätyttyä ohjelma, joka usein sisältää laajan tutkimuksen. Saatavana eri aloilla, tämän verran kestää tyypillisesti noin neljä vuotta.

    Mikä on tohtorin Konserniviestintä? Tämä ohjelma auttaa oppilaita kehittämään perusteellista tietoa ja tutkimusta taitoja viestinnän konsernitasolla. Jotkut kurssit saattavat sisältää viestinnän lakia ja tutkimusta, organisaation toiminta, viestintä etiikka, viestintä lakia, ja tietojen analysointi. Opiskelija voi myös halutessaan keskittyä tietyille alueille, kuten median hallinta ja ohjelmointi, sosiaalinen media, kampanjoita ja sidosryhmien viestintää. Opiskelija voi parantaa tutkimuksen metodologia taitoja, jotka voivat auttaa ammattitaitoa vaativissa töissä arvaamattomia viestintätilanteissa.

    Opiskelijat, jotka jatkaa tämän verran hyötyä, että ne kehittävät erittäin erikoistuneita viestintätaidot että voi olla edullista erilaisissa henkilökohtaisia ​​ja ammatillisia olosuhteita. Se voi myös valmistaa heitä korkean tason uraa, jotka vaativat kehittynyttä osaamista ja koulutusta.

    Kustannukset on usein suuri tekijä valittaessa, mitä koulua osallistua. Koska opetusta ja maksut voivat vaihdella suuresti johtuen sijainnista ja koulun maine, opiskelijoiden pitäisi perusteellisesti tutkia koulujen ja soita heille selvittää erityisiä taloudellisia vaatimuksia. Taloudellinen tuki voi olla käytettävissä myös lainoina, stipendejä tai apurahoja.

    Tutkinnon tohtori Viestintä yleensä valmiita työskentelemään erilaisissa uraa. Monet uran voidaan keskittyi julkisuuden liiketoimintasuunnitelmat, tuotteita tai markkinointikampanjoita. Tutkinnon voi halutessaan tulla pr asiantuntijoita, kuluttaja markkinointi johtajat, poliittinen kampanja johtajia tai Consumer Insight johtajat.Jotkut muut ammattinimikkeet että tutkinnon voi saada muun muassa tekniset kirjoittajat, kirjailijat, toimittajat ja liiketoimintaa opettajat.

    Jos viestintä ura on tavoite, aloita tutkimalla tohtorin kouluissa juuri nyt. Tietokantaa, etsi ohjelman alla ja suoraan yhteyttä ottamista toimisto koulun valintasi täyttämällä lyijymuodossa.