3 Myyntityö programs found
Suodattimet
- Liiketalouden opinnot
- Myyntityö
3 Myyntityö programs found
Suodattimet
Esittelyssä
Selinus University Business School
Liiketalouden tohtori myynnin ja tuotehallinnan alalta
- London, Yhdistynyt kuningaskunta
- Ragusa, Italia
DBA
Täysaikainen, Osa-aikainen
1 vuosi
Etäopiskelu
Englanti, Italialainen
Tämä ohjelma tutkii myynti- ja markkinointistrategioita. Se keskittyy onnistuneen myyntistrategian avainkysymyksiin ja asiakasuskollisuuden rakentamismenetelmiin. Se päivittää myyntipäälliköiden viimeisimmät neuvottelutaidot. Siinä käsitellään myös kaikkia tuotteiden myyntiin ja palveluihin vaikuttavia näkökulmia, mukaan lukien niiden hinnoittelu, suunnittelu, valmistus, jakelu ja lopullinen myynti. Täydellinen ohjelma johtajille ja kokeneille ammattilaisille, jotka haluavat laillistaa alan tietämystään DBA:n kautta. Tämä ohjelma käyttää APEL (Accreditation Prior Experiential Learning) -järjestelmää. Se on osoitettu 30-vuotiaille johtajille, yrittäjille, ammattilaisille, joilla on vähintään 5 vuoden kokemus alalta. Ohjelmaan pääsy edellyttää maisterin tutkintoa tai vastaavaa. Koko kurssi suoritetaan etäopetuksessa.
OUS Royal Academy of Economics and Technology in Switzerland
Tohtorin myynti ja markkinointi
- Zurich, Sveitsi
DBA
Osa-aikainen
2 vuotta
Etäopiskelu
Englanti
Tohtorin myynti- ja markkinointijohtaja (DBA) merkitsee korkein saavutus tahansa koulutusalaan. Tämä on korkein koulutustaso voit opiskella ABMS Avoin yliopisto.
OUS Royal Academy of Economics and Technology in Switzerland
Tohtorin myynti ja markkinointi
- Zurich, Sveitsi
DBA
Täysaikainen, Osa-aikainen
2 vuotta
Etäopiskelu
Englanti
Yhdistä oppijoiden ja johtajien kuten sinäkin meidän online jatko ohjelmia. Voit mennä niin pitkälle kuin mielesi vie sinut jatko-opiskelija ABMS.
Suosittu tutkintotyyppi
Suosittu opiskelumuoto
Suosittu koulutustyyppi
Suosittuja paikkoja
PHD Ohjelmat sisään Liiketalouden opinnot Myyntityö
Myyntitehtävissä liittyy antaa ja ottaa kuluttajien ja teollisuuden sekä valtioiden välisestä kaupasta. Tämä akateeminen kenttä keskittyy opetuksen markkinointiin ja taloustieteen ymmärtää mikä ohjaa markkinoiden vaatimuksiin ja miten tavaroita samalla vahvistaa kasvua liiketoimintaa.