Keystone logo
University of Georgia - College of Engineering Ph.D. in Engineering - Engineering Education ja Transformative Practice
University of Georgia - College of Engineering

Ph.D. in Engineering - Engineering Education ja Transformative Practice

Athens, Yhdysvallat

Pyynnön kesto

Englanti

Pyydä vauhtia

Hakemuksen jättämisen määräaika

Sep 2023

Pyydä lukukausimaksuja

Kampuksella

* Syksy 2019 ja kevät 2020 -opetus ovat: Valtion opiskelijat: 370 dollaria / h 1-11 tuntia; 4 439 dollaria 12 tai enemmän luottoaikaa varten Valtion ulkopuoliset opiskelijat: 1050 dollaria / h 1-11 tuntia; 12 593 dollaria 12 tai useammalle luottoajalle Syks

Apurahat

Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi

Johdanto

Yleiskatsaus

Globaalisti yhdistyneessä ja nopeasti muuttuvassa maailmassa insinöörien on työskenneltävä kansallisella, verkkotunnuksella ja kurinpidollisilla rajoilla tehokkaiden monimutkaisten sosio-teknisten haasteiden ratkaisemiseksi. Jotta saataisiin täysi vastuu insinöörin ammatin laajenevasta vastuusta, meidän on muutettava tapoja, joilla insinööriopiskelijat ovat koulutettuja peruskoulutuksessa, ja varustaa tulevaisuuden insinöörit myös jatko-tasolla, jotta taidot ja suuntaviivat tulisivat raja-avaimiksi ja muutosjohtajiksi. Painopiste Engineering Education ja Transformative Practice käsittelevät näitä liittyviä haasteita romaanisessa, monitieteellisessä Ph.D. ohjelmoida.

117983_FTSY.jpg

Tämä painopistealue Ph.D. in Engineering valmistaa tutkinnon laajaa käytäntöä ja akateemisia sovelluksia risteyksessä ihmisen ja teknisten järjestelmien. Johtuen innovatiivisista fuusioista sosiaalisen tutkimuksen menetelmistä, inhimillisen kehityksen tuntemuksesta ja työkaluista, joilla on positiivinen muutos, joka on integroitu syvään tekniseen osaamiseen, tutkinnon suorittaneilla on mahdollisuus tarjota transformatiivista johtajuutta erilaisissa opetus-, tekniset ja organisatoriset asetukset. Valmistuttuaan opiskelijat voivat soveltaa ainutlaatuisia taitojaan erilaisille yhteyksille, mukaan lukien muodolliset ja epäviralliset koulutusympäristöt, insinööripalvelut, oppimisjärjestöt, sosiaalinen yrittäjyys, asiakkaiden löytäminen, johtaminen ja politiikka.

Engineering Education ja Transformative Practice pohjautuvat teknisen koulutuksen tutkimukseen liittyviin kurinpidollisiin vahvuuksiin, laaja-alaisen jatko-opintojakson monitieteelliseen laajuuteen suuressa vapaiden taiteiden yliopistossa ja tekniseen kontekstiin, joka on integroitu insinöörikorkeakoulun innovatiiviseen koulutukseen ja tutkimukseen. Tämä ainutlaatuinen asetus antaa opiskelijoille pääsyn monipuoliseen sisältöön, tiedekunnan asiantuntemuksen monipuolisuuteen ja monipuolisiin sovellusasetuksiin, jotka muodostavat perustan yksittäisille opinto- ja tutkimussuunnitelmille.

Painopistealueena on kaksi laajaa Pathways jotka muodostavat yksilöllisen tutkimus- ja tutkimussuunnitelman joustavan ja kontekstikohtaisen kehittämisen.

  • Engineering Education keskittyy monimutkaisiin prosesseihin, jotka tukevat insinöörien oppimista ja ammatillista sosialisointia k: n läpi harmaassa spektrissä. Kiinnostavia alueita ovat muun muassa opetusta ja oppimista koskevat kysymykset yliopistossa, k-harmaassa ja epävirallisessa ympäristössä; teknisen osaamisen ja laajan ammatillisen ominaisuuden, kuten luovuuden, empatian ja eettisen päättelyn kehittäminen; teknologian innovatiivinen käyttö koulutuksessa; ja aliedustusta ja osallisuutta insinöörityössä.
  • Transformatiivinen käytäntö keskittyy tutkimaan ja ymmärtämään tekniikan tuntemusta ja tekemistä nykyaikaisissa insinööritoiminnoissa. Tutkimusalueita ovat muun muassa insinöörityö organisatoristen käytäntöjen, kurinalaisuuksien ja huipputeknologian kehityspisteiden risteyksessä; ammatillista kehitystä monitieteisissä ja ammatillisissa tiloissa; ja yhteistyö, innovaatio ja monialainen integraatio, joka luonnehtii insinöörityötä 2000-luvun yhteydessä, suuret haasteet.

Pääsy korostukseen

Opiskelijoita, joilla on BS-tutkinto tai MS-insinööri ABET-akkreditoidusta ohjelmasta tai BS: stä tai MS: stä akkreditoidusta laitoksesta, pyydetään hakemaan pääsyä.

Pääsy jatko-opintoihin

Opiskelijoita, joilla on BS-tutkinto tai MS-insinööri ABET-akkreditoidusta ohjelmasta tai BS: stä tai MS: stä akkreditoidusta laitoksesta, pyydetään hakemaan maisteriohjelmia tai tohtoriohjelmia. Opiskelijoita, joilla ei ole ABET-akkreditoitua BS-tekniikan tutkintoa, mutta joilla on tutkintoa matematiikassa tai fysikaalisessa / biologisessa tieteenalassa tai muilla tieteenaloilla, voidaan pyytää ottamaan lisää valittuja kursseja, jotta heidät valmistellaan asianmukaisesti omiin teknisiin tutkimuksiin.

Alla on lueteltu perusvaatimukset, jotka koskevat ottamista College of Engineeringin jatko-ohjelmiin. Erityiset tutkinto-ohjelmat ja painotusalueet voivat lisätä lisävaatimuksia:

  • BS: n ja MS: n suorittaminen (Ph.D.-hakijoille), joiden GPA on vähintään 3,00 (4,00) ABET-akkreditoidusta ohjelmasta tai ohjelmasta vastaavalla alalla. Äskettäin hyväksyttyjen opiskelijoiden keskimääräinen peruskoulutuksen GPA ja tutkinnon suorittanut GPA ovat 3,4 ja 3,6.
  • Online-UGA-tutkijakoulun hakeminen ja jättäminen:
    • Viralliset perustutkinto- ja jatko-opinnäytetyöt.
    • Tarkoitus.
    • Kolme suositusta.
    • CV tai CV.
    • General Graduate Record Examination (GRE) Pisteet. Äskettäin hyväksyttyjen opiskelijoiden keskimääräiset kvantitatiiviset arvosanat ovat lähellä 80. prosenttipistettä. Hakijat, joilla on UGA-tutkinto, voivat luopua tästä vaatimuksesta, jos he täyttävät GPA- ja perustutkimuksen vaatimukset.
    • TOEFL tarvitaan kansainvälisille opiskelijoille, joiden äidinkieli on muu kuin englanti.
  • Lisävaatimuksia voidaan soveltaa kurinalaisuuteen liittyviin jäsenvaltioihin ja tohtorintutkintoihin. Kollegion koulujen tarjoamat ohjelmat ja painopistealueet.

117981_CMB.jpg

vaatimukset

Kandidaatit Ph.D. tutkinnon painopiste insinöörikoulutuksessa ja muuntavassa käytännössä odotetaan hankkivan taidot, tiedot ja suuntaukset, joiden avulla he voivat tehdä luovia ja alkuperäisiä panoksia kurinalaisuuteensa kansallisella tai kansainvälisellä tasolla. Painopistealueen filosofia perustuu monenlaisiin mahdollisiin Pathways jotka tukeutuvat opiskelijoiden virastoon ja aloitteeseen etsimällä asiaankuuluvia kursseja ja monitieteistä tiedekuntaa, joka tukee heidän valittua tutkimusreittiään.

Painopistealueiden vaatimuksiin sisältyy vähintään 73 opintopistettä opiskelijan opinto-ohjelmassa BS-tutkinnon ulkopuolella seuraavasti:

  • Tarkennusalueen kurssit (6 per alue) * 18
  • Valinnaiset kurssityöt * 18
  • Graduate Seminar 1
  • Väitöstutkimus (9000 tai 9010) 33
  • Väitöskirja (9300) 3

* Valittuihin kursseihin tarvitaan vähintään 16 tuntia 8000 tai 9000 tasoa ja lisäksi 4 tuntia kursseja, jotka ovat avoinna vain jatko-opiskelijoille.

Opinnäytetyön maisterin tutkinto akkreditoidusta yliopistosta voidaan hyväksyä enintään 30 opintotuntia, jolloin vaaditaan vähintään 42 hyväksyttyä kurssin työtä, tutkimusta ja väitöskirjaa MS-tutkinnon ulkopuolella.

  • Tarkennusalueen kurssit (3 per alue) * 9
  • Valinnainen kurssi * 6
  • Graduate Seminar 1
  • Väitöstutkimus (9000 tai 9010) 23
  • Väitöskirja (9300) 3

* Valittuihin kursseihin tarvitaan vähintään 15 tuntia 8000 tai 9000 tasoa.

Uralla

Suositeltava kurssitarjonta on järjestetty kolmeen painopistealueeseen. Yksittäiset opinto-ohjelmat kehitetään yhteistyössä opiskelijan ja heidän suurimman professorinsa kanssa (ks. Kurssiluettelo esimerkkejä kursseista kussakin painopistealueessa).

Engineering Education Core

Tärkeimmät insinöörikoulutuskurssit antavat ymmärtää tämän maailmanlaajuisesti liittyvän kurinalaisuuden maiseman. Yksittäiset kurssitarjonta keskittyy oppimisteorioihin ja inhimilliseen kehitykseen insinöörityössä; nykyaikaiset kysymykset suunnittelussa; sekä tutkimus- ja arviointimenetelmät insinöörikoulutuksessa ja käytännön yhteyksissä.

Sosiaaliset ja opetusmenetelmät

Tutkimusmenetelmien kurssit perustuvat laajaan kurssitarjontaan koko Georgian yliopistossa, mukaan lukien koulutuslaitos. Opiskelijan tutkimushankkeen mukaisesti nämä kurssit voivat sisältää tarjouksia kvalitatiivisissa, kvantitatiivisissa tai seka-menetelmissä.

Sovellus ja konteksti

Kurssin valinta sovellus- ja kontekstialueella perustuu täyden valikoiman jatko-opintoja tarjoaviin teknisiin ja ei-teknisiin aloihin, jotka tarjoavat erityistä sisältöä, teoriaa tai menetelmiä opiskelijoiden valitun tutkimusreitin tukemiseksi ja perustelemiseksi.

Tietoja koulusta

Kysymyksiä

Samanlaisia kursseja

  • Materiaalitekniikan tohtori
    • Kaunas, Liettua
  • PhD in Mechanical Engineering
    • Arlington, Yhdysvallat
  • Tohtorin tutkinto
    • Arlington, Yhdysvallat