
Matkailun tohtoriohjelma
KESTO
3 up to 5 Years
KIELET
Espanja
TAHTI
Täysaikainen, Osa-aikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 390 *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* kokopäiväinen akateeminen | osa-aikainen akateeminen - 234 €
Johdanto
Ehdotettu yliopistojenvälinen matkailualan tohtoriohjelma syntyy tutkimusryhmien koordinoinnista ja yhteistyöstä, joilla on kokemusta matkailun tieteellis-sosiaalisesta tiedosta ja akkreditoiduista koulutusohjelmista, mukaan lukien tohtoriohjelmat, jotka ovat tällä hetkellä olemassa joissakin kahdestatoista osallistuvasta yliopistosta. Antonio Nebrija -yliopisto, Madridin Complutense-yliopisto, Alicanten yliopisto, Cádizin yliopisto, Extremaduran yliopisto, La Lagunan yliopisto, Malagan yliopisto, Santiago de Compostelan yliopisto, Sevillan yliopisto, yliopisto Vigon yliopistosta, Rey Juan Carlosin yliopistosta ja Katalonian avoimesta yliopistosta.
Virallisen arvonimen nimitys vastaa näiden kahdentoista yliopiston tohtoriksi matkailun tohtoria.
Tämä yhteistyökehys perustuu 28 matkailualan jatko-opintojen suorittaneesta yliopistosta koostuvaan yliopistojen väliseen matkailualan jatko-opintojen verkostoon (REDINTUR), joka on hyväksytty Energia- ja teollisuusministeriön kansalliseen matkailusuunnitelmaan 2012-2015. , ja Matkailu Talent and Entrepreneurship -osiossa vahvuutena korostaen sen toimintaa ja koulutusohjelmia matkailussa.
Tiedonala:
- ISCED 1 Yhteiskunta- ja käyttäytymistieteet.
- ISCED 2 Matkailu, matkailu ja vapaa-aika
Tavoitteet:
- Tämän puitteissa on yhdistetty ja koordinoitu aiemmin määriteltyjen eri yliopistojen eri ryhmien tutkimuslinjat, joiden tavoitteena on tehdä yhteistyötä ja edistää matkailualan koulutusta ja tutkimusta Espanjassa. Yleisesti ottaen voimme ilmaista asetetut tavoitteet ja sitoumukset:
- Osallistu matkailualan lääkäreiden ja tutkijoiden koulutukseen edistääksemme avaintoimintojen kestävää kasvua sosiaalisessa ja taloudellisessa ympäristössämme.
- Edistää tutkimusta, jotta voidaan toteuttaa tehokasta tiedon hallintaa, joka mahdollistaa hallinnon mukauttamisen turistikuluttajan profiiliin.
- Kehitetään analyysi- ja tutkimustekniikoita sopeutuakseen tietoyhteiskunnan kehitykseen.
- Edistää yliopistojen välistä yhteistyötä sekä opiskelijoiden ja opettajien liikkuvuutta.
- Tee yhteistyötä matkailun innovaation ja kilpailukyvyn edistämiseksi.
- Kehitetään täydellinen ja monimutkainen akateeminen opetussuunnitelmamalli, joka on sitoutunut yliopiston matkailukoulutuksen monitieteisyyteen.
- Maamme yliopistomatkailuopintojen tason sopeuttaminen täysin Euroopan unionin ja muiden naapurimaiden tasoon, mikä huipentui prosessiin, joka alkoi integraatiolla yliopistojärjestelmään vuonna 1996.
- Saavuttaa korkeamman matkailualan opintojen standardointi muiden taloudellisten ja ammatillisten alojen koulutusta vastaavien opintojen kanssa.
- Erikoistumisprofiilien kehittäminen aloilla, jotka mahdollistavat yritysjohdon ja matkailukohteiden edellyttämien innovaatiotarpeiden huomioimisen.
Ohjelman tulos
toimivaltuuksien
Kuninkaan asetuksen 99/2011 säännösten mukaan tohtorintutkinnon suorittamisen tulee tarjota korkeatasoista ammatillista koulutusta eri aloilla, erityisesti luovuutta ja innovatiivisuutta vaativilla aloilla. Koulutusjakson päätyttyä lääkäreillä tulee olla vähintään seuraavat henkilökohtaiset taidot ja kyvyt:
Yleiset perus- ja peruskompetenssit
- Opintoalan systemaattinen ymmärtäminen ja alaan liittyvien tutkimustaitojen ja -menetelmien hallinta.
- Kyky suunnitella, suunnitella tai luoda, toteuttaa ja ottaa käyttöön merkittävä tutkimus- tai luomisprosessi.
- Kyky osallistua tiedon rajojen laajentamiseen alkuperäisen tutkimuksen avulla.
- Kyky suorittaa uusien ja monimutkaisten ideoiden kriittinen analyysi ja arviointi sekä synteesi.
- Kyky kommunikoida akateemisen ja tiedeyhteisön sekä yhteiskunnan kanssa yleisesti heidän tietoaloistaan sellaisilla tavoilla ja kielillä, joita yleisesti käytetään heidän kansainvälisessä tiedeyhteisössään.
- Kyky edistää akateemisessa ja ammatillisessa kontekstissa tieteellistä, teknologista, sosiaalista, taiteellista tai kulttuurista kehitystä tietopohjaisessa yhteiskunnassa.
Henkilökohtaiset kyvyt ja taidot
- Toimia yhteyksissä, joissa on vähän erityistä tietoa.
- Löytää avainkysymykset, joihin on vastattava monimutkaisen ongelman ratkaisemiseksi
- Suunnittele, luo, kehitä ja toteuta uusia ja innovatiivisia projekteja osaamisellaan.
- Työskentele sekä tiimissä että itsenäisesti kansainvälisessä tai monialaisessa kontekstissa.
- Integroi tietoa, käsittele monimutkaisuutta ja tee päätöksiä rajoitetun tiedon perusteella.
- Ratkaisujen kritiikki ja älyllinen puolustaminen.