
PhD in
Tohtorin koulutuksen tutkimus Universidad Autonoma de Aguascalientes

Apurahat
Johdanto
Tohtorin Koulutuksen tutkimuslaitos tarjoaa kolmea sukupolvea ja tiedon soveltaminen (LAGC):
- Line Koulutuksen arviointi perusopetuksessa.
- Instituutiot ja Toimijat linjat Lähi ja korkeakoulutuksesta.
- Linja perus henkisen ja akateemiset taidot Media ja korkeakoulutuksesta.
Osana näitä rivejä tutkijatohtorien kehittää alkuperäisen tutkimushankkeita, jotka osuutena tietämyksen ja / tai ymmärrystä asiaan koulutukseen liittyviä ongelmia. Tämä, mistä kehittynyt ja kriittinen ymmärrys Genesis, rakenne ja ongelmia mukana kehittämässä kansallisen koulutusjärjestelmän ja koulutuspolitiikan Meksikossa itsessään ja kansainvälisissä yhteyksissä.
yleinen tavoite
Tohtorin Koulutuksen tutkimuslaitos muodostavat korkean tason asiantuntijoita, joilla on valmiudet suunnitella ja toteuttaa alkuperäisen tutkimushankkeita, joissa on uudet muodot käsitys opetukseen liittyvät kysymykset ja edistää sekä tietoa koulutus- ja koulutusjärjestelmien ratkaisuna heidän ongelmansa ja parantaa niiden laatua; Edellä painopistealoilla opetuksen kehittämiseen että ohjelma tarjoaa, ja palvella heitä paikallisesti, alueellisesti ja kansallisesti, globaalissa kontekstissa.
erityiset tavoitteet
Tohtorin Koulutuksen tutkimuslaitos kannustaa opiskelijoitaan:
- Tunnistaa ja valita alan tutkimustoiminnan ongelmia kriittisen arvioinnin kansallisen koulutusjärjestelmän.
- Integrointi vankka teoreettinen näkökulma selittää opetukseen liittyvät kysymykset, perustuu tietoon tärkeimpien tieteenalojen jotka tutkivat opetusta ja sen osuutta ymmärrystä koulutuksen ilmiöitä.
- Voi hakea jatkuvasti tärkein menetelmiin ja teknisen alan koulutustutkimusta perinteiden ja arvostaa elementtien ne edistävät tutkimuksen kehittämistä ja hallintaa.
- Integroida tehokkaasti teoreettinen mitat ja oma empiirinen tieteellistä työtä, ja käyttö perusteltu menetelmien ja paremmin tutkimustoiminnasta teknisiä lähestymistapoja suorittamiseen, jolloin muodostuu itsenäisinä tutkijat ja voi myös edistää päätöksentekoa merkityksellisiä.
- Kehittää myönteistä suhtautumista koulutukseen, tutkimus ja edistää niiden parantamista tuella systemaattista tietoa syntyy tutkimuksen avulla prosesseja.
Graduate profiilia
Tutkinnon PhD Koulutuksen tutkimuslaitoksen pitäisi pystyä suunnittelemaan ja toteuttamaan -Yksittäiset tai kollektiivisesti, mutta aina henkilökohtainen panos destacada- alkuperäinen tutkimushankkeet osuutena tietämyksen ja / tai ymmärrys koulutukseen liittyvien seikkojen . Eroa valmistuneet tohtorin ja maisterin juuri kyky riippumattomien korkean tason työ jaoteltuna seuraavat ominaisuudet:
Tutkinnon PhD Koulutuksen tutkimuslaitoksen voi osoittaa, että hankittu ja masteroitu elin tietoa, taitoja ja asenteita mukaisesti mission, vision ja ohjelman tavoitteiden. Piirteet jatko profiilin ovat seuraavat:
tuntemus:
- kehittyneitä ja kriittinen ymmärrys Genesis, rakenne ja ongelmia mukana kehittämässä kansallisen koulutusjärjestelmän ja koulutuspolitiikan Meksikossa itsessään ja kansainvälisissä yhteyksissä.
- Liuotin hallinta epistemologisia perusta tieteellisen tiedon ja päälähestymistapoja koulutustutkimusta yleensä ja erityisesti.
- kehittyneitä hallintaa tekniikan ja nykyisen keskusteluja teoreettisen tiedon, menetelmiin liittyvää ja teknistä tutkimusaiheen hänen opinnäytetyö.
- liuotin käsittelemään erilaisia tekniikoita saamiseksi, systematization ja analyysi.
taidot:
- Advanced kykyä tunnistaa olennaisia kysymyksiä koulutustutkimusta.
- Eteni kyky suunnitella alkuperäisen tutkimushankkeita soveltaen tieteellisestä näkökulmasta suunnitteluun ja testaukseen hypoteeseja tai arveluja.
- Advanced kyky hakea, analysoida ja systematisoida liittyvää kirjallisuutta.
- kyky käyttää kehittyneitä tekniikoita saada tietoa.
- Advanced työstettävyys, systematisointi ja analysointi empiirisiä tietoja eri menetelmiä.
- Korkea osaaminen laatia tutkimusraportteja ja tekstejä täytyi hyväksyä akateemisen kustannustoiminnan ominaisuuksia.
- monimutkainen taito pohdintaa, analysointia ja kriittistä ajattelua.
- Kyky ilmaista monimutkaisia ajatuksia suullisesti ja kirjallisesti.
asenteet:
- Sitoutuminen tutkimukseen ja analysointiin kehittämistarpeita koulutusjärjestelmien ja haluavansa osallistua olisit tyytyväinen.
- Avoimuus ja suvaitsevaisuus erilaisia käsityksiä koulutuksen ilmiön ja epistemologiset, teoreettisia toimintamalleja ja menetelmiä muiden kuin oman.
- Aukko yhteistyöhön ja tieteidenvälistä työskentelevät.
- Merkityksen ymmärtäminen tutkimuksen ymmärtämiseksi koulutus- todellisuuden ja sen suhdetta ehdotusta vaihtoehtoisten ratkaisujen sekä päätöksenteon ja sen toimijoita.
- kriittisesti itsensä ja muiden akateemisen työn ja aseman tunnustamista vuoropuhelun avata ja tutkia vaihtoehtoja.
arvot:
- Varjelemisen eettiset periaatteet ja erityisesti, älyllisen rehellisyyden, sosiaalista vastuuta, kunnioitusta aiheita osallistuvat tutkimukseen, moniarvoisuus ja suvaitsevaisuus.
Vaatimukset tutkinto
1. jolla on vähintään yksi sovitellaan tuote hajaantuu thesis tulokset (julkaistu tai myönteinen lausunto), mieluiten yhteistyössä ohjaajan.
2. Akkreditoitua valmiiksi tohtorin tutkimusta, jonka tarkoituksena on varmistaa laadun opinnäytetyön niin, että se voidaan julkisesti puolustaa. Kun opiskelija on kattoi kaikki aiheet ja opetussuunnitelman toiminta olisi, että lopullinen luonnos työstä (tuote VI lukukausi) ja on saanut keskimäärin vähintään kahdeksan (8) opintojensa aikana. Tätä tiedeneuvoston asettaa työryhmän viisi jäsentä: kolme jäsentä valvontakomitean, ja kaksi tutkijat (ainakin yksi ulkopuolinen UAA). Tulos voi olla:
- Hyvitetään: etenee tulostaa opinnäytetyön tenttiin luokalla. äänimäärällä viidestä komitean jäsenet tarvitaan.
- Hyvitetään suositukset: Opiskelija on ratkaista kysymyksiä ja tehdä tarvittavat korjaukset asetetussa määräajassa.
- Uncredited: Opiskelija osallistuu suosituksia parantamaan työnsä ja voi vallata tentti. Vuosi on rajoitettu asetuksen.
3. Tee testi luokalla joka koostuu väitöstilaisuutta opinnäytetyön sääntöjen mukaisesti UAA.