
Kasvatustieteiden tohtori in
Koulutuksen tohtori - koulutusjohtaminen Universidad Ana G. Méndez – Recinto de Gurabo

Johdanto
Kasvatustieteiden tohtoriohjelmalla, jonka erikoistuminen on koulutusjohtamiseen, pyritään valmistamaan ammattilainen, jolla on teoreettinen ja käytännöllinen tieto, jonka avulla voit soveltaa organisaatioprosesseja ja johtamista koskevia teorioita, jotka edistävät luovan johtamisen strategioiden, henkisten tapojen ja arvojen kehittämistä ja erittäin tehokas koulutusyrityksessä.
opetussuunnitelma
Sosiaalisen ympäristön kurssit (9 op)
- EDUC 714 Koulutuksen historialliset ja filosofiset näkökulmat
- EDUC 715 Koulutusorganisaatioiden sosiaaliset, kulttuuriset ja poliittiset ulottuvuudet
- EDUC 716 - Nykyaikaiset koulutuksen ongelmat ja suuntaukset
- EDUC 717 Oikeudelliset näkökohdat koulutuksessa
- EDUC 718 etiikka ja koulutus
Erikoiskurssit (27 op)
Organisaatioprosessien komponenttikurssit (9 op)
- EDUC 801 -projektinhallinta koulutuksessa
- EDUC 802 -asiat koulutusskenaarioissa
- EDUC 803 Opetusohjelmien arviointi: teoria ja soveltaminen
Johtamisen komponenttikurssit (12 op)
- EDUC 804 -johtajuus: mallit ja strategiat
- EDUC 805 Opetusjohtaminen
- EDUC 806 Johtajuus ja organisaatiomuutos
- EDUC 807 Johtajuus, yhteisösuhteet ja yhteistyöliitot
Valinnaiset kurssit
- EDUC _____
- EDUC _____
Tutkimuskurssit
- EDUC 901 -tutkimusmenetelmät
- EDUC 902 -tilastot
- EDUC 903 kvalitatiivinen tutkimus tai EDUC 904 kvantitatiivinen tutkimus
- EDUC 905 -väitöskirja I
- EDUC 906 -väitöskirja II
Valinnaiset kurssit
- EDUC 720: Lapsuuden kehityksen nykyteoriat
- EDUC 721: Opettaminen esikoulussa / ala-asteella 2000-luvulla: suuntauksia ja innovaatioita
- EDUC 722: Laadullinen tutkimus lapsuudenkasvatuksessa
- EDUC 808: Teknologian sovellukset ja käyttö koulutuksessa
- EDUC 810: Mediatekniikka koulutuksessa
- EDUC 811: Etäopetuksen teoria ja käytäntö
- EDUC 816: Oppimisympäristöjen luominen monimuotoisille väestöille
- EDUC 817: Käyttäytymisen hallinta luokkahuoneessa
- EDUC 818: Korkean riskin opiskelijoiden varhainen tunnistaminen
- EDUC 819: Kielenkehityskysymykset Puerto Ricon julkisissa ja yksityisissä kouluissa
- EDUC 820: Lukemisen opettamisen ongelmat englannin oppimisympäristöissä Toinen kieli ja kaksikielisyys
- EDUC 821: Englannin toisena kielenä kirjoittamisen opettamisen ongelmat
- EDUC 824: Seminaari: Erityisaiheita kirjasto- ja tietopalveluissa
- EDUC 825: antropologiset ja kulttuuriset käsitteet Puerto Rico -opetussuunnitelmassa
- EDUC 826: Kasvatustutkimus suositun taiteen ja kuvataiteen opetukseen
- EDUC 827: Kulttuuritaiteelliset ilmaukset Latinalaisen Amerikan ja Karibian koulutuksessa
- EDUC 723: Korkeakoulutuksen organisaatio ja hallitus
- EDUC 724: Opiskelijapalvelut korkeakouluissa
- EDUC 800: Johtajuus ja korkea-asteen hallinto
- EDUC 828: Seminaari ja harjoittelu yliopisto-opetussuunnitelmassa ja opetuksessa
NeONBRAND / Unsplash

peräkkäinen
Ensimmäinen vuosi - ensimmäinen lukukausi
Ensimmäinen kausi
- EDUC 716 - Nykyaikaiset koulutuksen ongelmat ja suuntaukset
Toinen kausi
- EDUC 714 Koulutuksen historialliset ja filosofiset näkökulmat
- EDUC 804 -johtajuus: mallit ja strategiat
Ensimmäinen vuosi - toinen lukukausi
Ensimmäinen kausi
- Sosiaalinen kontekstikurssi
- EDUC 805 Opetusjohtaminen
Toinen kausi
- EDUC 801 -projektinhallinta koulutuksessa
- EDUC 802 -asiat koulutusskenaarioissa
Toinen vuosi - ensimmäinen lukukausi
Ensimmäinen kausi
- EDUC 803 Opetusohjelmien arviointi: teoria ja soveltaminen
- EDUC 901 -tutkimusmenetelmät
Toinen kausi
- EDUC 806 Johtajuus ja organisaatiomuutos
- Valinnainen kurssi
Toinen vuosi - toinen lukukausi
Ensimmäinen kausi
- EDUC 807 Johtajuus, yhteisösuhteet ja yhteistyöliitot
- Valinnainen kurssi
Toinen kausi
- EDUC 902 -tilastot 3
- EDUC 903 kvalitatiivinen tutkimus tai EDUC 904 kvantitatiivinen tutkimus
Kolmas vuosi - ensimmäinen lukukausi
- EDUC 905 -väitöskirja I
Kolmas vuosi - toinen lukukausi
- EDUC 906 -väitöskirja II