Insinöörikoulutuksen tohtori
Storrs, Yhdysvallat
KESTO
4 up to 5 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
18 Dec 2024
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Jan 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
Pyydä lukukausimaksuja
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Johdanto
Vaikka UConnissa on ollut poikkeuksellista insinöörikoulutusta vuodesta 1916 lähtien, insinöörikoulutuksen ala on sen akateeminen tutkimus. Ph.D. UConnin insinöörikoulutuksessa valmistaa opiskelijoita, joilla on taidot ja pätevyydet, joita tarvitaan korkealaatuisen koulutustutkimuksen suorittamiseen tekniikan ohjelmien yhteydessä sekä esi- että toisen asteen jälkeisellä tasolla. Insinöörikoulutusohjelmasta valmistuneet ovat hyvin päteviä työskentelemään akateemisissa, teollisissa tai viranomaisympäristöissä, ja he ovat erinomaisia tekniikan ja yhteiskuntatieteiden välisten yhteyksien tunnistamisessa, luomisessa ja laajentamisessa.
Insinöörikoulutus on luonnostaan poikkitieteellistä. UConnissa, jossa on 14 koulua ja korkeakoulua, opiskelijoita rohkaistaan osallistumaan asiaankuuluviin kursseihin eri tieteenalojen siiloissa heidän tutkimusintressiensä perusteella.
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
In order for an applicant to be considered for one of the following fellowships, the applicant must select that they wish to be considered in SLATE. Recipients of these fellowships will be the most academically promising members of the entering class of graduate students at the University of Connecticut. The criteria used to select recipients include the following:
- Evidence of scholarly or creative achievement highlighted by the department or program in their nomination and evidence that the department or program provides the environment necessary for success in the areas of interest highlighted by the applicant.
- Evidence of any prior scholarly or creative achievement by the nominee, e.g., publications, presentations, exhibits, performances.
- Evidence that the nominee has been successful at previous academic institutions, e.g., letters of recommendation.
- Quantitative evidence of academic accomplishment, e.g., undergraduate grade point average, GMAT (when available).
The Jorgensen Fellowship (JF) is available to outstanding young scholars applying to doctoral programs. The award consists of a service-free fellowship providing a $20,000 annual stipend for five years.
In addition, to be eligible for either the fellowships below, applicants must demonstrate a commitment to enhancing diversity in higher education and/or a commitment to enhancing diversity in their field of study.
- The Harriott Fellowship (HF) is available to outstanding young scholars applying to doctoral programs. The award consists of a service-free fellowship providing a $20,000 annual stipend for five years.
- The Crandall Fellowship (CF) is available to outstanding young scholars applying to master’s programs. The award consists of a service-free fellowship providing a $20,000 annual stipend for two years (MFA is for three years).
For HF and CF fellowships students must submit a diversity statement through the SLATE application system. Students can demonstrate a commitment to enhancing diversity in higher education through participation in organizations or activities that (a) directly relate to increasing access to higher education and retention in higher education of individuals, regardless of age, race, sexual orientation, gender, nationality, cultural background, religion, or beliefs or (b) that help to ensure that individuals are welcomed and included in higher education environments regardless of age, race, sexual orientation, gender, nationality, cultural background, religion, or beliefs. Such organization and activities might include participation/affiliation with TRIO programs, cultural/affinity organizations/centers, volunteer experiences, and college or university committees focused on these goals. Students provide evidence of this commitment through research and educational experience reflected on their CV/resume (articles, presentations, internship, and research experience), in their personal statement, or in letters of recommendations.
Opetussuunnitelma
Opiskelijoiden tulee suorittaa vähintään 37 opintopistettä, jotka jakautuvat seuraavasti:
Insinöörikoulutuksen ydin: 13 opintopistettä
- ENGR 5610 – Insinöörikoulutuksen perusteet – 3 op
- ENGR 5620 – Insinöörikoulutuksen valta ja politiikka – 3 op
- ENGR 6901 – Insinöörikoulutuksen seminaari - 1 op
- EPSY/EDCI – Theoryes in Education -kurssi listalta - 3 op
- ENGR 5410 – Tieteellinen viestintä – 1 op
- ENGR 5420 – Insinöörityöharjoittelut ja urat teollisuudessa – 1 op
- ENGR 5430 – Tekniikan opetus: Viestintä ja pedagogiikka – 1 op
Harjoittelu: 3 opintopistettä
- CE/ENVE 6920 – Käytäntö – 3 op
- Käytännön kokemus luokkahuoneopetuksesta mentoroinnin kanssa valmistuneen tiedekunnan jäseneltä.
Kasvatustutkimuksen menetelmät ydin: 12 op
- EDCI 6000 - Kasvatustutkimuksen laadulliset menetelmät - 3 op
- EPSY 5605 – Kvantitatiiviset menetelmät tutkimuksessa 1 – 3 op
- EPSY 5607 – Kvantitatiiviset menetelmät tutkimuksessa 2 – 3 op
- Tutkimusmenetelmät vapaasti – 3 op
Insinöörikoulutuksen Erikoistuminen: 9 op
Riippuen heidän taustastaan ja urasuunnitelmistaan, opiskelijat voivat valita olemassa olevan erikoistumisen, joka koostuu liittyvien alojen kursseista, tai pääneuvojansa suostumuksella valita kurssin, jolla on johdonmukainen teema, joka tukee heidän tutkimus- tai uratavoitteitaan.
Suunnittelualan erikoistuminen: 9 opintopistettä kurinalaisilla kursseilla (esim. CHEG, ME, ECE) vähintään 5000-tason kursseilla, jotka valitaan pääohjaajan kanssa.
Advanced Methods -erikoistuminen: 9 opintopistettä (Methods Coren ulkopuolella) keskittyy edistyneisiin kasvatuksen tutkimusmenetelmiin. Opiskelijat voivat valita EDCI-, RMME-, EPSY-menetelmien kursseista tai muista kursseista pääohjaajansa kanssa neuvotellen.
Kasvatustieteen teoriat Erikoistuminen: 9 opintopistettä, jotka keskittyvät tieteidenvälisyyteen, tietoteorioihin tai epistemologiaan. Opiskelijat voivat valita luettelossa ilmoitetusta koulutuksen teorialuettelosta tai muista kursseista pääohjaajansa kanssa neuvotellen.
Tekniikka ja ihmisoikeudet: 9 opintopistettä tämän alan kursseista pääneuvonantajan hyväksymänä ja EHRI:n tiedekunnan kuulemisena.
Yksilöllinen erikoistuminen: 9 opintopistettä kursseista vastaavalla alueella tai teemassa pääneuvojan hyväksymällä tavalla.
Ph.D. insinöörikoulutuksessa ei ole vieraan kielen vaatimusta. Ph.D. opiskelijoiden on säilytettävä kumulatiivinen GPA vähintään 3,0 kaikissa kursseissa. Maisterintutkintoa suorittaville opiskelijoille voidaan laskea tohtorin tutkintoon enintään 15 opintopistettä aiemmista jatko-opintojaksoista.
Kaikki Ph.D. opiskelijoiden on myös suoritettava vähintään 15 opintopistettä GRAD 6950 (väitöskirjatutkimus). Kaikki kokopäiväinen Ph.D. opiskelijoiden tulee ilmoittautua yhden opintopisteen seminaarikurssille, ENGR 6901, joka lukukausi, jonka he ovat ohjelmassa.
Ohjelman tulos
Suorittamalla Ph.D. insinöörikoulutuksessa valmistuneet voivat:
- Suorita korkealaatuista koulutustutkimusta ja/tai arviointia ja arviointia useissa eri ympäristöissä, mukaan lukien korkeakouluissa, peruskouluissa, voittoa tavoittelemattomissa organisaatioissa ja yksityisessä teollisuudessa.
- Syntetisoi tietoa useilta aloilta edistääksesi tiedon tuottamista tekniikan ja yhteiskuntatieteiden risteyksessä.
- Tuo insinöörityön sosiokulttuurinen näkökulma oikeudenmukaisuuteen, monimuotoisuuteen, tasapuolisuuteen ja osallistavuuteen keskittyen millä tahansa alalla, jolla he haluavat työskennellä.
- Integroi näyttöön perustuvat käytännöt insinöörikoulutuksen tutkimuksesta seuraavan sukupolven kouluttamiseen.
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.