Biolääketieteen tekniikan tohtori
Storrs, Yhdysvallat
KESTO
4 up to 5 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
18 Dec 2024
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Jan 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
Pyydä lukukausimaksuja
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Johdanto
Biomedical Engineering yhdistää perinteiset tekniikat biologian tieteisiin ja lääketieteeseen parantaakseen ihmisten terveyden ja elämän laatua. Tieteenala keskittyy sekä monimutkaisten elävien järjestelmien ymmärtämiseen – kokeellisten ja analyyttisten tekniikoiden avulla – että sellaisten laitteiden, menetelmien ja algoritmien kehittämiseen, jotka edistävät lääketieteellistä ja biologista tietämystä ja parantavat samalla kliinisen lääketieteen tehokkuutta ja toimittamista.
Biolääketieteen tekniikan jatko-ohjelman tavoitteena on tarjota opiskelijoille monitieteinen biologian ja lääketieteen, fysikaalisten tieteiden ja tekniikan koulutus, joka on tarpeen monimutkaisten biolääketieteellisten ongelmien ratkaisemiseksi. Tekniikan, biolääketieteen, materiaalitieteiden, kemian, fysiikan, lääketieteen ja hammaslääketieteen tiedekunnan jäsenet muodostavat monitieteisen jatkotutkinto-ohjelman, joka kattaa Connecticutin yliopiston kampukset Storrsissa ja Connecticutin yliopiston terveyskeskuksessa (UCHC) Farmingtonissa.
BME-tutkinnon suorittaneet opiskelijat sopivat ihanteellisesti BME MS- ja Ph.D-tutkintoon. opintoja UConnissa. Opiskelijat, joilla on BS-tutkinto tekniikasta, fysikaalisista tieteistä tai matematiikasta, voivat hakea pääsyä UConnin BME-ohjelmaan. Ei-insinööritutkinnon suorittaneiden opiskelijoiden on suoritettava vähintään vaaditut BME-yliopistokurssit UConnissa: BME 3500, 3600W ja 3700. Perustutkintokurssien kuvaukset löytyvät perustutkintoluettelosta. Biotieteiden ja matematiikan perustutkintoa suorittaneiden opiskelijoiden on suoritettava perus- ja edistyneen tekniikan ja/tai matematiikan korjaavat kurssityöt (kaksi vuotta differentiaaliyhtälöiden kautta) ja vaadittavat BME-yleiskurssit UConnissa. Huomaa, että näitä perustutkinto-opintoja ei lasketa mukaan BME-tutkinto-ohjelman tutkintovaatimuksiin.
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
In order for an applicant to be considered for one of the following fellowships, the applicant must select that they wish to be considered in SLATE. Recipients of these fellowships will be the most academically promising members of the entering class of graduate students at the University of Connecticut. The criteria used to select recipients include the following:
- Evidence of scholarly or creative achievement highlighted by the department or program in their nomination and evidence that the department or program provides the environment necessary for success in the areas of interest highlighted by the applicant.
- Evidence of any prior scholarly or creative achievement by the nominee, e.g., publications, presentations, exhibits, performances.
- Evidence that the nominee has been successful at previous academic institutions, e.g., letters of recommendation.
- Quantitative evidence of academic accomplishment, e.g., undergraduate grade point average, GMAT (when available).
The Jorgensen Fellowship (JF) is available to outstanding young scholars applying to doctoral programs. The award consists of a service-free fellowship providing a $20,000 annual stipend for five years.
In addition, to be eligible for either the fellowships below, applicants must demonstrate a commitment to enhancing diversity in higher education and/or a commitment to enhancing diversity in their field of study.
- The Harriott Fellowship (HF) is available to outstanding young scholars applying to doctoral programs. The award consists of a service-free fellowship providing a $20,000 annual stipend for five years.
- The Crandall Fellowship (CF) is available to outstanding young scholars applying to master’s programs. The award consists of a service-free fellowship providing a $20,000 annual stipend for two years (MFA is for three years).
For HF and CF fellowships students must submit a diversity statement through the SLATE application system. Students can demonstrate a commitment to enhancing diversity in higher education through participation in organizations or activities that (a) directly relate to increasing access to higher education and retention in higher education of individuals, regardless of age, race, sexual orientation, gender, nationality, cultural background, religion, or beliefs or (b) that help to ensure that individuals are welcomed and included in higher education environments regardless of age, race, sexual orientation, gender, nationality, cultural background, religion, or beliefs. Such organization and activities might include participation/affiliation with TRIO programs, cultural/affinity organizations/centers, volunteer experiences, and college or university committees focused on these goals. Students provide evidence of this commitment through research and educational experience reflected on their CV/resume (articles, presentations, internship, and research experience), in their personal statement, or in letters of recommendations.
Opetussuunnitelma
Alle Ph.D. Opetussuunnitelmassa opiskelijoiden on suoritettava vähintään viisi tekniikan kurssia ja vähintään kaksi biotieteiden kurssia täyttääkseen valmistumisvaatimukset. Työskentelet tärkeimmän neuvonantajasi ja neuvoa-antavan komitean kanssa valitaksesi lisäkurssit, jotka vastaavat alla olevia määritelmiä ja ovat uratavoitteidesi kannalta tärkeimpiä.
Biotieteiden kurssit – Jotta voisit integroida biologian insinöörikokemukseesi, vaadimme, että suoritat vähintään yhden biotieteiden kurssin, jota suositellaan BME-kurssin verkkosivustolla osoitteessa https://www.bme.uconn.edu/academics/graduate-program/tracks -ja-kurssityöt. Kurssit valitaan tyypillisesti anatomiasta ja fysiologiasta, solu- ja molekyylibiologiasta tai biofysikaalisesta kemiasta, mutta eivät rajoitu näihin alueisiin.
Insinöörikurssit – Insinöörikurssin tulee olla mikä tahansa insinöörikurssi, jota suositellaan BME-kurssiluettelossa osoitteessa https://www.bme.uconn.edu/academics/graduate-program/tracks-and-coursework.
Valinnaiset kurssit – Jatkotason kurssit, jotka valitaan yhteistyössä pääneuvonantajan kanssa opiskelijan tutkimukseen liittyvältä alueelta.
Advisory Committee
Neuvottelukunta muodostetaan pääohjaajan ja opiskelijan neuvottelujen jälkeen. Tähän komiteaan tulee kuulua pääneuvonantajan lisäksi vähintään kaksi lääketieteellisestä tekniikasta valmistunutta tiedekunnan jäsentä. Kolmen tai useamman tavanomaisesti valitun jäsenen lisäksi tutkijakoulun dekaani voi nimetä toisen jäsenen, tavallisesti tutkinnon suorittaneen tiedekunnan jäsenen opiskelijan opintoalan ulkopuolelta, mutta siihen liittyvältä alalta.
Neuvottelukunta suunnittelee koulutusohjelmat kuultuaan opiskelijaa. Neuvoa-antava toimikunta voi vaatia BS- tai MS-tutkinnon jälkeiseltä kurssityöltä vaadittua vähimmäisluottotuntia opiskelijan akateemisen pätevyyden perusteella (eli opiskelija tulee ohjelmaan ilman lääketieteellisen tekniikan tutkintoa ja/tai biotieteiden taustaa) tai lisää kursseja, joissa käsitellään opiskelijan tutkimuksen painopistettä. Neuvottelukunta tulee muodostaa ennen kuin opiskelija on suorittanut kaksitoista opintopistettä koulutusohjelman kurssityöstä ja sen jälkeen valvoo opiskelijan koulutusohjelman loppuosaa.
Doctoral Qualifying Exam
Kaikkien tohtorikandidaattien on suoritettava ja läpäistävä pätevyyskoe toisen vuoden lopussa.
Biolääketieteen tekniikan ohjelman julkaisuvaatimus
Kaksi aikakauslehtipaperia on toimitettava johtavaan Biomedical Engineering -lehteen ennen valmistumista (vähintään yksi niistä on läpäissyt arviointisyklin suotuisasti).
Research Requirement
Biolääketieteen tekniikan tohtorin tutkintoon vaadittavaan tutkimukseen liittyy kehittyneiden teknisten tekniikoiden käyttöä biologisen tai lääketieteellisen ongelman ratkaisemiseksi. Ph.D. Hakijoiden on toimitettava vähintään kaksi aikakauslehtipaperia johtavaan BME-lehteen ennen valmistumistaan, ja vähintään yksi heistä on läpäissyt arvosteluprosessin myönteisesti. Huomaa, että päiväkirjalähetysten on oltava täydellisiä papereita, ja kaksi lyhyttä artikkelia vastaavat koko paperia.
Teollisuustekniikan harjoittelu
Teollinen harjoittelu tarjoaa syvällisen, voimakkaan, teollisen kokemuksen, joka täydentää luokkahuoneessa hankittua insinööriosaamista. Teollisen harjoittelun opiskelijat voivat ansaita MS- ja Ph.D-tutkinnon. Ohjelmaan osallistuvat yritykset, jotka sijaitsevat kaikkialla Uudessa Englannissa. Tämän teollisuuden harjoitteluohjelman ensisijaiset tavoitteet ovat: altistuminen teolliselle työpaikalle; mahdollisuuden soveltaa insinööritietoa ja asiantuntemusta erilaisiin teollisiin projekteihin; ja mahdollisuus olla vuorovaikutuksessa erilaisten teollisuuden työryhmien kanssa, mukaan lukien järjestelmänvalvojat, insinöörit ja teknikot.
Uramahdollisuudet
Biolääketieteen insinöörien työllisyyden odotetaan kasvavan huomattavasti keskimääräistä nopeammin kaikissa ammateissa vuoteen 2022 mennessä. Väestön ikääntyminen ja keskittyminen terveyskysymyksiin lisäävät biolääketieteen insinöörien suunnittelemien parempien lääkinnällisten laitteiden ja laitteiden kysyntää. Esimerkiksi tietokoneavusteista leikkausta ja molekyyli-, solu- ja kudostekniikkaa tutkitaan entistä enemmän ja ne kehittyvät nopeasti. Lisäksi kuntoutus- ja ortopedian tekniikan erikoisalat kasvavat nopeasti, mikä lisää biolääketieteen insinöörien tarvetta. Kehittyneempien lääketieteellisten laitteiden ja menetelmien kysynnän ohella huolehditaan kustannustehokkuudesta ja tehokkuudesta, mikä lisää myös biolääketieteen insinöörien kysyntää. Alan kasvavan kiinnostuksen vuoksi biolääketieteen tekniikan tutkintojen määrä on kuitenkin lisääntynyt voimakkaasti, mikä on johtanut mahdolliseen kilpailuun työpaikoista.
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.