The George Washington University, Graduate School of Education and Human Development
Johdanto
Historia
Vuodesta 1904 lähtien GW on tarjonnut kurssityötä koulutuksen alalla. Kun aluksi oli alle tusina tiedekuntia, koulutusosastosta tuli Opettajien korkeakoulu vuonna 1909 ja sitten lopulta kasvatusoppi vuonna 1928, jossa oli koulutus-, kasvatuspsykologian ja kotitalouden osastoja. Vuonna 1933 kasvatuskoulu aloitti jatko-ohjelmien tarjoamisen.
Toisen maailmansodan jälkeen monet paluumuuttavat GI: t ja eläkkeellä olleet sotilashenkilöt, joista osa oli jo koulutettu matematiikkaan ja luonnontieteen piiriin, osallistuivat GW: hen ansaita koulutusta, mikä antoi heille pääsyn toiseen uraan. Monista näistä tutkinnon suorittaneista nousi nopeasti vauva-ikäluokkien sukupolven päämiehiksi ja supermiesiksi, ja tarjosi siten valmiiden verkkojen sijoittamisen seuraavien sukupolvien GW-opettajakoulutettajille.
60-luvun lopulla koulu haki ja sai valtion rahoitusta uuteen erityisopetusohjelmaansa, ja myöhemmin koulutusneuvojat sekä opettajat saivat sen yhteisöön. Vuonna 1977 nimi muutettiin uudelleen koulutus- ja inhimillisen kehityksen kouluksi.
Vuonna 1994 koulusta tuli jatkokoulutus- ja inhimillisen kehityksen korkeakoulu (GSEHD), kun se siirtyi keskittyneempään jatko-opetukseen. Nykyään GSEHD: n ohjelmat järjestetään viidessä osastossa: neuvonta ja inhimillinen kehitys, opetussuunnitelma ja pedagogia, koulutusjohtaminen, ihmisten ja organisaatioiden oppiminen sekä erityisopetus ja vammaisuustutkimus. Näillä osastoilla on maisterin, koulutuksen asiantuntijan, tohtorin ja jatkotutkinto-ohjelmat.
Johtajuus
Michael Feuer on kasvatustieteiden ja inhimillisen kehityksen tutkijakoulun dekaani ja George Washingtonin yliopiston kasvatuspolitiikan professori ja kansallisen kasvatusakatemian välitön entinen presidentti. Presidentti Obama nimitti syksyllä 2014 Dean Feuerin kasvatustieteiden lautakunnan hallituksen jäseneksi.
Ennen siirtymistään GW: hen 17 vuotta Dean Feuer toimi kansallisten akatemioiden kansallisessa tutkimusneuvostossa, viimeksi käyttäytymis-, yhteiskuntatieteiden ja kasvatustieteiden osaston pääjohtajana. Hän toimi myös vanhempana analyytikkona ja projektijohtajana Yhdysvaltojen kongressitoimistossa.
Feuer on saanut BA-tutkinnon (cum laude) englanninkielisessä kirjallisuudessa Queens College New Yorkista, julkisen hallinnon maisterin Wharton Schoolista ja tohtorin. Pennsylvanian yliopiston julkisen politiikan analyysissä. Hän on opiskellut Jerusalemin heprealaisessa yliopistossa, ja Sorbonne oli Drexelin yliopiston kauppakorkeakoulun tiedekunnassa vuosina 1981-1986 ja on opettanut koulutuspolitiikan ja tutkimuksen kursseja Pennissä ja Georgetownissa.
Feuer neuvoo säännöllisesti oppilaitoksia ja hallitusta Yhdysvalloissa, Israelissa, Euroopassa ja Lähi-idässä. Hän on julkaissut koulutus-, talous- ja politiikkalehdissä, ja hänellä on ollut arvosteluja, esseitä ja runoja sanoma- ja aikakauslehdissä Washingtonissa, Philadelphiassa, Los Angelesissa ja New Yorkissa. Hän on myös isäntä koulutus podcast EdFix. Feuer on American Science for Advanced Science Associationin ja American Educational Research Associationin jäsen.
"Koulutus on tärkein sijoitusyhteiskunnan tekemä. Tiedekunnan, opiskelijoiden ja henkilökunnan huomattavan kapasiteetin ja kaliiperin ansiosta olemme valmiita vastaamaan uusiin haasteisiin käyttämällä innovaatio- ja yhteistyöperiaatteita voimakkaina muutoksen moottorina."
GW-arvot
Mikä tekee GW: stä ainutlaatuisen työpaikan? Arvomme ja niiden luoma kulttuuri. Nämä arvot ovat yhteisiä opiskelijoille, tiedekunnalle ja henkilökunnalle. Ne toimivat ohjaavana voimana, joka muotoilee jokapäiväistä elämäämme kampuksella ja auttaa varmistamaan, että teemme parhaat päätökset yliopistoyhteisöllemme.
eheys
Olemme sanoissamme ja teoissamme rehellisiä ja oikeudenmukaisia.
yhteistyö
Saavutamme enemmän sitoutumalla muut yhteisiin prosesseihin ja päätöksentekoon.
Kunnioittaminen
Arvostamme ihmisiä yksilöinä ja kohtelemme heitä oikeudenmukaisesti, myötätuntoisesti ja huolellisesti.
erinomaisuus
Saavutamme eron tiedon ja innovaatioiden avulla.
Avoimuus
Olemme tavoitettavissa, vastaanottavaisia ja jaamme tietoa vapaasti.
monimuotoisuus
Arvostamme ja sisällytämme ihmisiä eri kulttuureista, taustoista ja näkökulmista yhteisten tavoitteidemme saavuttamiseen.
rohkeus
Kannustamme riskinottoa, oppimista epäonnistumisesta ja sitkeyttä pyrkiessään huippuosaamiseen.
Yleistä tietoa
- Kampus kampuksemme kattavat DC: n, Virginian ja Marylandin, samoin kuin paikat Aasiassa.
- Tarjoamme 15 ohjelmaa kokonaan verkossa.
- Kumppanuudet 11 paikallisen koulupiirin kanssa tarjoavat oppilaillemme arvokasta luokkakokemusta.
- Opettajamme valmisteluohjelmat ovat NCATE-hyväksymiä ja valtion hyväksymiä.
- Sijaintimme maan pääkaupungissa antaa opiskelijoille mahdollisuuden saada reaalimaailman kokemuksia hallituksesta, säätiöistä, museoista, julkisista kouluista, korkeakouluista, ammattiyhdistyksistä ja kansainvälisistä kansalaisjärjestöistä.
Sijainnit
- Washington
G Street Northwest,2136, 20052, Washington