
PhD in
PhD in Engineering
Khalifa University

Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Abu Dhabi, Arabiemiirikunnat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
AED 6 666 / per credit *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Aug 2023
* kokopäiväiset opiskelijat saavat täyden apurahan / osa -aikaiset opiskelijat maksavat 1815 dollaria per luotto tunti
Johdanto
Tekniikan filosofian tohtorin (Ph.D. in Engineering) -tutkinto myönnetään hakijoille, jotka suorittavat onnistuneesti ohjelman opetetut kurssit ja tutkimuskomponentit. Opiskelijoiden on suoritettava tekniikan syventävien kurssien ohjelma. Niiden on myös suoritettava riippumaton tutkimus erikoistuneelta tekniikan alalta. Tämän tutkinnon ehdokkaita valvoo kokeneita tutkijoita, ja heidän odotetaan osoittavan aloitteellisuutta lähestymistavassaan ja innovaatioita työssään. FT Ehdokkaat laativat ja esittävät tutkielman valitsemallaan alueella. Tutkimusta voidaan tehdä monista aiheista, jotka vastaavat yliopiston määrittelemiä painopistealueita.
Ohjelmaan hakeva ehdokas voi valita Ph.D. joilla on pitoisuus / erikoistumisopinnot yhdellä alla olevista tekniikan aloista tai tieteidenväliseen / monitieteelliseen Ph.D. tekniikassa (ts. ilman erikoisalaa):
- Ilmailuteollisuus
- Biolääketieteen tekniikka
- Kemiantekniikka
- Siviili-infrastruktuuri ja ympäristötekniikka
- Sähkö- ja tietotekniikka
- Tekniset järjestelmät ja johtaminen
- Materiaalitekniikka ja -tekniikka
- Mekaaninen suunnittelu
- Ydinvoimakoulutus
- Petroleum Engineering
- robotiikka
Tutkinnon nimi ja valittu keskittymä ilmoitetaan tietyn erikoistumisen valinneiden opiskelijoiden tutkintotodistuksissa (todistuksissa) ja akateemisessa tietueessa (tekstikirjoitus). Opiskelijoille, jotka mieluummin harjoittavat tieteidenvälistä / monitieteistä tutkimusmuotoa, joka on erittäin kannustettua, koska se antaa heille mahdollisuuden laajentaa tutkimuksensa rajoja useille aloille, tutkintotodistuksessa ja tutkintotodistuksessa ilmoitetaan vain tutkinnon nimi opiskelija.
tavoitteet
Ohjelman koulutustavoitteet (PEO) ovat laajoja lausuntoja, jotka kuvaavat uraa ja ammatillisia saavutuksia, jotka tutkinnon suorittaneiden odotetaan saavuttavan muutaman vuoden kuluttua valmistumisesta. FT tekniikan ohjelman tavoitteena on tuottaa tutkinnon suorittaneille kurinpidollinen valmistelu ja kyky:
- Syntetisoida tieteellistä ja teknistä teknistä osaamista tutkimushyötyjen tunnistamiseen, muotoiluun ja ratkaisemiseen sekä tehokkaiden tulosten levittämiseen erilaisille yleisöille.
- Työskentele monilla eri tieteenaloilla ja kehitä yksilöllistä akateemista, ammatillista ja uramahdollistasi.
- Pysy ajan tasalla uusimmista tiede- ja tekniikan kehityksestä, jotka edistävät osaamisen edistämistä yhteiskunnan hyödyksi.
Opiskelijan oppimistulokset
Opiskelijoiden oppimistulokset (SLO) ovat kattavia, laajoja lausuntoja, jotka liittyvät tietoihin, taitoihin ja pätevyyden näkökohtiin, jotka oppijan odotetaan tietävän ja kykenevän suorittamaan valmistumisen aikaan. Tohtorintutkinnon suorittaneet opiskelijat tekniikassa kyky:
- Osoittaa asianmukainen leveys ja syvyys, joka on niiden tieteenalojen ja erikoistumisalueiden rajalla.
- Suorittaa ja puolustaa alkuperäistä riippumatonta tutkimusta, joka johtaa merkittävästi alan tietämykseen ja johtaa julkaistaviin laadukkaisiin tieteellisiin artikkeleihin.
- Ymmärtää ja arvostaa erilaisia menetelmiä ja tekniikoita kriittisten ongelmien ratkaisuun.
- Varmista, perustele ja arvioi ratkaisun eri osat monimutkaiselle tekniselle ongelmalle.
- Kommunikoida tehokkaasti ja ammatillisesti, kirjallisesti ja suullisesti, kentänsä tärkeimmät periaatteet ja heidän työnsä erilaisille yleisöille.
- Osoittaa sitoutumista eettiseen käyttäytymiseen tutkimuksessa ja ammatillisessa toiminnassa.
- Osallistu tehokkaasti monialaisiin yhteistyöympäristöihin.

Rakenne ja vaatimukset
FT tekniikan tutkinto-ohjelma koostuu kahdesta pääkomponentista:
- Opetetut kurssit Komponentti: Opiskelijan on suoritettava syventävän opinto-ohjelman suorittaminen. Tämä koostuu vähintään 24 luottotunnista (8 kurssia, joista jokainen on 3 luottotuntia).
- Tutkimusosa: Opiskelijan on suoritettava itsenäinen tutkimus tietyltä tekniikan alueelta. Tämä koostuu vähintään 36 luottotunnista.
Tohtorintutkinnon myöntäjä tekniikan tutkinto-opiskelijan on täytettävä seuraavat vaatimukset:
- Kurssit: Opiskelijan on täytettävä ohjelman opetettu kurssivaatimus, joka koostuu vähintään 24 hyvitystunnista, joka on suoritettava vähintään CGPA: n (kumulatiivisen astepisteen keskiarvo) ollessa 3.00 neljästä. Tämä sisältää myös kaksi nollahyvitystä Ph.D. Tutkimusseminaarikurssit.
- Kirjallinen pätevyyskoe (WQE): Opiskelijan tekninen tausta arvioidaan kirjallisella kelpuutuksella, joka suoritetaan viimeistään toisen säännöllisen lukukauden lopussa sen jälkeen, kun kokopäiväinen opiskelija on päässyt tohtoriksi. osa-aikaisempien opiskelijoiden osalta ennen 4. lukukauden loppua.
- Tutkimuksen ehdotustutkimus (RPE): Ohjelmaan sisältyvien opetusohjelmien ja WQE-vaatimusten tyydyttämisen lisäksi opiskelijan on valmisteltava ja toimitettava tutkimusehdotus ja läpäistävä suullinen RPE ennen kuin hänen on mahdollista edetä ohjelmaan. Tämä suullinen tentti on suoritettava kokopäiväisen opiskelijan 4. lukukauden loppuun mennessä ja ennen osa-aikaisten opiskelijoiden 6. lukukauden loppua.
- Väitös: Tutkimustutkinnon suorittaneen opiskelijan on suoritettava väitöskirja alkuperäisestä tutkimuksesta ja puolustettava sitä onnistuneesti viva voce -väitöskirjan puolustuskokeessa.
Pääsyvaatimukset
- Maisterintutkinnon suorittaminen asiaankuuluvalla tieteenalalla vähintään CGPA: lla 3,25 4,0: sta tai vastaavalla (esim. Toisen luokan ylemmät arvosanat UK-tyylisessä maisterissa opettamilla kursseilla, joiden keskimääräinen vähimmäisaste on 63% tai maisterin tutkinto) Tutkimus / MPhil) hyvämaineisesta akkreditoidusta laitoksesta.
- Englannin kielen taitotason vähimmäistaso joko:
- iBT TOEFL (Internet-pohjainen testi) pistemäärä on 91 tai vastaava, tai
- yleinen akateeminen IELTS pisteet 6,5 tai
- 1550 EmSAT English pisteet.
- Kaikkien tohtoriohjelmiin pääsyyn vaaditaan vähintään 150 yleinen tutkintotodistus (GRE). Kaikkien ohjelmien hakijoiden tulisi yrittää kaikki kolme GRE-osiota.
- Vähintään kaksi erotuomarin suositusta (toimitetaan online-muodossa).
- Tarkoitus (500-1 000 sanaa).
- Tutkimuslausunto (500-1 000 sanaa).
- Pääsyhaastattelu.
Pääsymaksut
Galleria
Ohjelman tulos
Ohjelman koulutustavoitteet (PEO) ovat laajoja lausuntoja, jotka kuvaavat uraa ja ammatillisia saavutuksia, jotka tutkinnon suorittaneiden odotetaan saavuttavan muutaman vuoden kuluessa valmistumisesta. Ph.D. in engineering -ohjelman tavoitteena on tuottaa tutkinnon suorittaneita, joilla on kurinpidollinen valmistautuminen ja kyky:
- Syntetisoi tieteellistä ja teknistä teknistä tietämystä tutkimushaasteiden tunnistamiseksi, muotoilemiseksi ja ratkaisemiseksi ja tulosten levittämiseksi tehokkaasti erilaisille yleisöille.
- Työskentele useilla tieteenaloilla ja kehitä heidän yksilöllistä akateemista, ammatillista ja urakeskeisyyttään.
- Pysy ajan tasalla tieteen ja tekniikan uusimmista edistysaskeleista, jotka edistävät tiedon edistämistä yhteiskunnan hyödyksi.
Opiskelijoiden oppimistulokset (SLO) ovat kattavia, laajoja lausuntoja, jotka liittyvät tietoihin, taitoihin ja osaamisen näkökohtiin, jotka oppijan odotetaan tietävän ja pystyvän tekemään valmistumisen aikaan. Tekniikan tohtoriksi valmistuvilla opiskelijoilla on kyky:
- Osoita sopiva tiedon laajuus ja syvyys, joka on heidän tieteenalojensa ja erikoistumisalueidensa rajalla.
- Suorita ja puolusta alkuperäistä riippumatonta tutkimusta, joka johtaa merkittävään panokseen alan tietoon ja johtaa julkaistaviin laadukkaisiin tieteellisiin artikkeleihin.
- Ymmärtää ja arvostaa erilaisia menetelmiä ja tekniikoita tutkimuksen kriittisten ongelmien ratkaisemiseksi.
- Tarkista, perustele ja arvioi monimutkaisen teknisen ongelman ratkaisun eri näkökohdat.
- Kommunikoi tehokkaasti ja ammattimaisesti, kirjallisesti ja suullisesti, alansa tärkeimmistä periaatteista ja työstään erilaisille yleisöille.
- Osoita sitoutumista eettiseen käyttäytymiseen tutkimuksessa ja ammatillisessa toiminnassa.
- Osallistu tehokkaasti monialaisissa yhteistyöympäristöissä.