
Ph.D. uudessa mediassa ja viestinnässä
Başakşehir, Turkki
KESTO
4 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Miksi New Media and Communication Ph.D. klo Ibn Haldun University?
Digitalisoituvassa maailmassa viestintä on kaikkien toimialojen ja instituutioiden keskiössä. Uusien mediavälineiden leviäminen muuttaa yhteiskuntia ja pakottaa muutokseen. Vaikka se herättää erilaisia toimialakohtaisia odotuksia, se asettaa myös joitain viestintävaatimuksia kaikille liiketoiminta-alueille. Tämän tietoisuuden myötä Ibn Haldun University: n uuden median ja viestinnän tohtoriohjelma tarjoaa teoreettista tietoa uudesta mediasta ja viestinnästä käytännön sovelluksilla, jotka täyttävät alan erityiset odotukset ja vaatimukset ja vastaavat alan akateemisia tarpeita. Ohjelmaan ilmoittautuneet opiskelijat osallistuvat tohtoriprosessiin suorittamalla teoreettisia ja käytännön kursseja tohtoritasolla kahden vuoden ajan.
Galleria
Ihanteelliset opiskelijat
Target Audience of the Program
Uusi media ja viestintä Ph.D. Ohjelma on avoin kaikille, mutta:
- Experienced public and private sector employees who want to increase or develop their knowledge and skills in New Media and Communication.
- Employees of companies with experience in technical matters or jobs requiring expertise and who want to gain the equipment to take this to the next level.
- Individuals who want to go for a career change or to rise in their career.
- University graduates from any field are searching for a career in both the public and private sectors.
- Individuals who want to pursue an academic career.
Opetussuunnitelma
Scope of the Program
Ohjelmamme sisältää median teoreettisen taustan historiallisessa kehityksessä, viimeaikaiset media- ja viestintäteoriat, tutkimusperiaatteet, metodologian, digitaalisen viestinnän, kulttuurin ja yhteiskunnan sekä alan tarpeita ja odotuksia vastaavat käytännön sovellukset. Ohjelma opetetaan englanniksi. Tohtoritasolle siirtyvien opiskelijoiden tieto- ja taidot ohjelman jälkeen ovat seuraavat:
- New Media Research Techniques
- Digital Media History and Trends
- New Media and Cultural Exchange
- Communication Studies and Methodology
- Media and Communication Theories
- Digital Communication Opportunities and New Media
- New Media Practices and Recent Studies
- Digital Media and Culture
Courses
- NMC 501 Research Methods in New Media
- NMC 502 Digital Media and Cultural Exchange
- NMC 503 History and Trends in Digital Media
- NMC 504 New Media and Social Issues
- NMC 600 -seminaari
- NMC 601 Advanced Reading and Methodology in Communication Studies
- NMC 602 digitaalinen viestintä, kulttuuri ja yhteiskunta
- NMC 603 Media- ja viestintäteoriat
- NMC 604 teoreettiset näkökulmat uuden median tutkimukseen
- NMC 606 digitaalisen median poliittinen taloustiede
Electives
- NMC 611 Advanced Digital Journalism Production
- NMC 612 -esteet kansainvälisessä markkinoinnissa
- NMC 613 -käyttäytyminen ja sosiaalinen media
- NMC 614 Citizen Journalismia blogien, vlogien ja podcastien kautta
- NMC 615 Yrityskulttuuri ja brändinhallinta
- NMC 616 Creative Marketing Communication Strategies
- NMC 617 -digitaalisisältöstrategiat
- NMC 618 digitaalinen diplomatia
- NMC 619 Etiikka, yleinen politiikka ja teknologinen muutos
- NMC 620 rahoittaa journalismia 21. vuosisadalla
- NMC 621 Global Public Relations
- NMC 622 -tietoliikennetekniikat
- NMC 623 integroitu markkinointiviestintä
- NMC 624 International News in the Digital Age
- NMC 625 uudet markkinointitrendit
- NMC 626 Uusi media ja yhteiskunta
- NMC 627 Perception Management and Manipulation
- NMC 628 -politiikka ja politiikka uusissa mediaympäristöissä
- NMC 629 poliittinen viestintä
- NMC 630 Public Diplomacy
- NMC 631 raportoi sodista, konflikteista ja rauhasta digitaaliaikakaudella
- NMC 632 Sosiaalinen media, politiikka ja yhteiskunta
- NMC 633 -käyttäjäkokemus digitaalisessa markkinoinnissa
- NMC 634 Visuaalisen viestinnän tutkimus