PhD in Business Administration (jonka pitoisuus markkinointi, organisaation käyttäytymistä tai yrittäjyys)
KESTO
2 up to 5 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Sep 2023
LUKUKAUSIMAKSUT
Pyydä lukukausimaksuja
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Business Administration Jatko-ohjelma myöntää opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita jatkamaan tutkimus pääasiassa aloilla, jotka liittyvät markkinointiin, henkilöstöresurssien ja organisaation toiminta, ja yrittäjyyttä. Kahden ensimmäisen vuoden ohjelmaan kuuluu työselostus, joka huipentui kattavaa tentti jonka jälkeen vielä kaksi kolmeen vuotta käytetään tutkimukseen ja loppuun väitöskirjan. Kaikki jatko-opiskelijoiden odotetaan osaltaan tieteellisen kirjallisuuden alansa kautta ainakin yksi on julkaistu lehdessä kuuluvat SSCI (Social Sciences Citation Index). Perinteisesti meidän jatko-opiskelijalle rahoitustukea joko osittain tai kokonaan opetusta ja, jossain määrin, elinkustannukset kautta assistentin.
Pääsyvaatimukset
Hakijoiden tohtoriohjelmaan kehotetaan esittämään GMAT tai GRE tulokset, sekä 5000 sanaa lauselma tarkoituksesta hahmotellaan tutkimustyötä ja aikomuksia. Ei ole asetettu rajoituksia akateemisilla aloilla että me rekrytoida mutta vaadimme, että kaikki jatko hakijoiden on vahva poikamiehiä ja Masters tausta että on erittäin merkityksellisiä ehdotti tutkimuksen alalla.
Tiedekunnan tutkimus Harrastukset
Seuraavassa on ohjeellinen luettelo Tutkimuksemme etujen Väitöstutkimus tasolla: kuulumaton työntekijöiden edustusta suunnitelmia, järjestäytyminen, verkko suhteet IR järjestelmissä, positiivinen työntekijä-työnantaja suhteet, henkilöstön kehittäminen, kestävän kehityksen strategioita, sidosryhmien suhteita, yritysten sosiaalinen vastuu, kansainvälinen markkinointi , kuluttajakäyttäytyminen, yrittäjyys, liiketoiminnan kehittämispalveluja, kognitiivinen tyylejä, henkilöstöhallinnon, rekrytointi ja valinta, organisaation oikeudenmukaisuus, asiakastyytyväisyys, palvelujen markkinoinnin, palvelun laatu, vienti malleja pk-yritysten.