PhD in markkinointi
The Hong Kong University of Science and Technology
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Hong Kong, Hongkong
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 - 6 vuotta
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
HKD 42 100 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* vuodessa
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Ph.D. Ohjelma seuraa vahvaa tutkimusintensiivistä perinnettä Pohjois-Amerikan mallilla. Sen tarkoituksena on antaa opiskelijoille mahdollisuus saada syvällistä tietoa johtamisesta yleensä, kehittää keskittyminen erikoistuneelle alalle ja tarjota opiskelijoille mahdollisuuksia tehdä merkittävää alkuperäistä tutkimusta valitsemallaan alueella. Ph.D. opiskelijoille tarjotaan intensiivistä ja kohdennettua tutkimuskoulutusta ja poikkeuksellisia yhteistyömahdollisuuksia tiedekunnan kanssa valmistautua heidän tulevaan uraansa opetuksessa ja / tai tutkimuksessa. Siinä korostetaan kehittyneiden, huippututkimustaitojen kehittämistä, jotka auttavat luomaan uutta tietoa valitulla alt = "markkinoinnin alueella: pääasiassa psykologiaan perustuva kuluttajakäyttäytyminen ja suurelta osin perustuva kvantitatiivinen mallinnus. talous- ja tilastoteorioista.
Muut kuin MPhil-henkilöt voidaan hyväksyä integroidun MPhil- ja Ph.D. ohjelman opintosuunnitelma.
Ohjelmaa tarjoaa markkinoinnin laitos seuraavilla tutkimuskohteilla:
Tutkimusfokukset
Tutkimusalueita ovat kuluttajatietojen käsittely, kuluttajien päätöksenteko, tajuttomat vaikutukset käyttäytymiseen, vaikutuksiin ja tunteisiin, kuvamateriaali ja visuaalinen huomio, asenteet ja suostuttelu, tavoitteet ja kuluttajien itsesääntely, sosiaalinen identiteetti ja kuluttajien itsetunto, kulttuurien välinen tutkimus, maallikkaat uskomukset, ruokapsykologia ja alt = "markkinointi, kenttäkokeet, kuluttajien ja yritysten empiiriset mallit, silmänseuranta ja paikkamallinnus, valintamallit, teoriaan perustuvat empiiriset mallit, Bayesin tietojen analysointi, tietotalous, vähittäiskauppa ja alt =" "markkinointistrategia, tiedot ja sopimus, mediastrategia, online alt =" markkinointi, sosiaalinen media ja online alt = "markkinointi, mainonta, hinnoittelu, kestävyys, koneoppiminen, liiketoiminta-analytiikka, luonnollisen kielen käsittely ja syy-seuraus.
Pääsyvaatimukset
Pääsykseen pääsyyn hakijoiden on täytettävä kaikki seuraavat vaatimukset. Sisäänpääsy on valikoiva ja näiden vähimmäisvaatimusten täyttäminen ei takaa pääsyä.
i. Yliopiston yleiset pääsyvaatimukset
- Hakijat, jotka hakivat tohtorin tutkintoa, olisi pitänyt saada kandidaatin tutkinto, jolla on todistettu ennätys tunnustetusta laitoksesta; tai esittänyt todisteita tyydyttävästä työstä jatko-opiskelijoille kokopäiväisesti vähintään vuoden ajan tai osa-aikaisesti vähintään kahden vuoden ajan.
ii. Englannin kielen pääsyvaatimukset
Hakijoiden on täytettävä englannin kielen vaatimukset yhdellä seuraavista kielitaidoista:
- TOEFL-iBT: 80 *
- TOEFL-pBT: 550
- TOEFL-tarkistettu paperilla toimitettu testi: 60 (luku-, kuuntelu- ja kirjoitusosioiden kokonaispisteet)
- IELTS (akateeminen moduuli): Kokonaistilanne: 6.5 ja kaikki osa-pisteet: 5.5
* viittaa kokonaispisteisiin yhdessä yrityksessä
Hakijoiden ei tarvitse esittää TOEFL- tai IELTS-pisteitä, jos:
- heidän ensimmäinen kieli on englanti, tai
- he saivat kandidaatin tutkinnon (tai vastaavan) laitoksesta, jossa opetusväline oli englanti.
iii. Ohjelmakohtaiset pääsyvaatimukset
- Tyydyttävä pisteet GMAT tai GRE
Lisätietoja ohjelmista on osoitteessa pg.ust.hk/programs