Liiketoiminnan johtaja
Australian Graduate School of Leadership
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Sydney, Australia
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
2 - 5 vuotta
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
AUD 99 804 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Jun 2024
Johdanto
Tärkeä uramerkki
Yritystoiminnan johtamisen tohtori (DBL) on suunniteltu valmistamaan vanhemmat avainhenkilöt tehokkaammin kantamaan kokonaisjohtamisen vastuu merkittävässä monikansallisessa yksikössä, joka toimii tiukasti kilpailevilla kansallisilla ja globaaleilla markkinoilla. DBL sisältää oppimatkan, jonka yritysjohtajat, heidän hallintoneuvostonsa ja aiemmat DBL-osallistujat ovat todenneet elintärkeäksi valmistautumiseksi käsittelemään organisaation ympäristöä, joka muuttuu radikaalisti seuraavien vuosien aikana.
Monet yritysjohtajat ovat saavuttaneet muodolliset organisaatioasemansa suorituksensa ja ansioituneiden saavutustensa seurauksena, jota täydentää yleinen johtamiskoulutus muun muassa MBA-kursseilla, mutta usein heillä ei ole ollut mahdollisuuksia käydä korkeamman tason johtamiskursseja, joiden tarkoituksena on valmistaa vanhemmat yritysjohtajat käsitellä nousevaa yritysympäristöä. . DBL valmistelee ehdokkaita nopeuttamaan johtajuutensa kehittämistä auttamalla heitä esittämään implisiittisen henkilökohtaisen ehdollisen johtamismallinsa henkilökohtaisen johtamismatkansa pohjalta.
DBL tarjoaa henkilökohtaisia haasteita ja valmiuksien parantamismahdollisuuksia kokeneille avainhenkilöille, jotka ovat osoittaneet kykynsä osaltaan edistää yrityksen menestystä ainakin kymmenen vuoden ajan ja jotka ovat suorittaneet maisterin tutkinnon asiaankuuluvasta liiketoiminta- tai johtamiskurssista. DBL heijastaa väitettä ”kun teoria johdetaan käytännön tutkimuksen avulla, se todennäköisemmin ohjaa tulevaa käytäntöä.” Pohjimmiltaan hyvä teoria on hyvä käytäntö.
Kurssin tulokset
Valmistuttuaan hakijoilla on:
- Kattava käsitys johtoteoriasta ja sen vaikutuksista johtamiskäytäntöön;
- Lisätään henkilökohtaista luottamusta ja kykyä innovoida ja johtaa sopeutumiseen yhä monimutkaisempiin ja epävarmempiin sidosryhmien tilanteisiin;
- Herkkyys kulttuurisiin, yhteiskunnallisiin, väestörakenteisiin ja taloudellisiin muutoksiin ja monimuotoisuuteen heijastuu päätöksenteossaan ja viestinnässään;
- Kyky analysoida kriittisesti kokonaisvaltaisesti näkökulmasta johtavia kysymyksiä, jotka todennäköisesti kehittyvät ja vaikuttavat organisaatioidensa tulevaan suorituskykyyn;
- Arvostus yritysten johtajuuden merkityksestä sosiaalisesti vastuullisten tulosten turvaamisessa; ja
- Osoitettu ja perusteltu alkuperäinen ja merkittävä panos johtamisen käytäntöön.
Kurssin kesto
a) Suorituksen vähimmäisaika on yleensä kaksi vuotta vastaavaa kokopäiväistä opiskelua. (Noin 40 tuntia viikossa raskauskolmanneksen aikana)
b) DBL-tutkinnon suorittamisen enimmäisaika (lukuun ottamatta hyväksyttyä ilmoittautumisen keskeyttämisjaksoa) on yleensä kokopäiväisen hakijan osalta kolme kalenterivuotta.
c) Osa-aikaisesti ilmoittautuneille hakijoille asetetaan aikataulut kahdesti niin kauan kuin edellä mainitaan. (Noin 20 tuntia viikossa raskauskolmanneksen aikana)
(d) Ehdokas, joka suorittaa vaaditut tupla-aineet menestyksekkäästi luotto-tai korkeammalla arvosanalla, mutta ei siirry 'opinnäytetyövaiheeseen', voi poistua suorittamalla tutkinnon suorittamisesta yritysjohtamisen tutkinnon suorittamiseksi.
Pääsykriteerit
Tohtorikoulutuksen hakijoiden odotetaan täyttävän seuraavat akateemiset kriteerit:
- Maisterin tutkinnon suorittaminen väitöskirjan tai väitöskirjan avulla, joka vastaa hakijan ammatillista alaa; tai
- Maisterin tutkinnon suorittaminen hakijan ammatilliseen kenttään soveltuvilla kursseilla, joka on suoritettu korkeammalla standardilla; tai
- Ammattikorkeakoulututkinto, jolla on palkinnot (tyypillisesti 1. luokan tai luokan 2A palkintojen taso tai vastaava); tai
- Poikkeuksellisissa olosuhteissa vastaava akateeminen tausta, jota yliopisto pitää sopivana valmistautumana itsenäiseen opiskeluun ja tutkimustyöhön tohtoritasolla.
Hakijalta voidaan vaatia täyttämään yliopistolle, että he pystyvät ymmärtämään ja kommunikoimaan sekä kirjallisesti että puhuttaessa englantia tasolla, joka on riittävä tohtoritason tutkimustyön suorittamiseksi. Voit siirtyä vaiheeseen 2 ehdokkaan on esitettävä kriittinen ehdotus, joka täyttää niiden tarkistuspaneelin.
Edellä mainittujen akateemisten kriteerien lisäksi hakijoiden odotetaan tavallisesti saavan vähintään 10 vuotta ammattitaitoista johtamiskokemusta, joka on hyväksyttävä kurssille.
Englanninkielinen pääsyvaatimus on Academic IELTS 7.0 (ei kaistaa vähemmän kuin 7.0) tai vastaava.
Hakijoille, joilla on kansalaisuus tai pysyvä pitkäaikainen oleskelu (vähintään kymmenen vuotta) ja suorittaneet keskiasteen tai korkea-asteen (korkea-asteen) opinnot seuraavissa maissa, ei vaadita todisteita englannin kielen taitosta: Amerikan Samoa, Australia, Botswana, Kanada ( paitsi Quebec), Fidži, Ghana, Guyana, Irlanti, Jamaika, Kenia, Lesotho, Liberia, Uusi-Seelanti, Nigeria, Papua-Uusi-Guinea, Samoa, Singapore, Salomonsaaret, Etelä-Afrikka, Tonga, Trinidad ja Tobago, Yhdistynyt kuningaskunta (mukaan lukien Pohjoinen Irlanti), Amerikan yhdysvallat, Sambia, Zimbabwe tai jos aiemman korkea-asteen tutkinto (opetus, arviointi ja tentti) annettiin kokonaan englanniksi. Australialaiset ehdokkaat voivat olla oikeutettuja hakemaan FEE-HELP-lainaa Australian liittohallitukselta maksamaan kaikki tai osa heidän ilmoittautumismaksuistaan.
Lisätietoja maksuavusta on osoitteessa https://www.studyassist.gov.au/help-loans/fee-help
Mielipiteitä
Lisa GriffithsKokemukseni DBL-ohjelman toteuttamisessa on ollut uskomattoman haastavaa, jännittävää, uuvuttavaa ja erittäin palkitsevaa. En voi alkaa korostaa sitä suoraa vaikutusta, joka DBL: llä on ollut johtamiskäytännössäni. Se on vaikuttanut paitsi itselleni johtajana myös myös sen suurenmoisen organisaation uskomattomaan kasvuun ja menestykseen, jota minulla on etuoikeus johtaa. OzChild on saanut suurimpia menestyksiä vuosina, jolloin olen suorittanut DBL: n. Olen velkaa oppimisesta ja toivon voivani tarjota jotain tulevaisuudessa takaisin AGSL: lle. |
Jessica MurphyYritystoiminnan johtamisen tohtori oli keskeisessä asemassa kehittäessäni johtajana ja vaikutus, joka minulla on johtajana jatkuvasti. Kurssi tarjosi mahdollisuuden poistua taaksepäin ja pohtia johtajuusteorian ja käytännön välistä suhdetta, esiin nousevia liiketoimintahaasteita ja -mahdollisuuksia. Lyhyesti sanottuna pystyin tuottamaan oivalluksia, jotka tukivat minua vastaamassa johtamiskysymyksiin tehokkaammin - hyödyttäen paitsi johtajana kehittymistäni myös organisaation vaikutuksia ja jatkuvaa kestävyyttä, josta olin vastuussa. Opinnot ovat edelleen yhtä tärkeitä minulle viimeisimmässä yrittäjäroolissani oman yritykseni suhteen - neuvoen muita yrityksiä ja valtion virastoja heidän johtotehtävissä. |
Professori Frank BillsonMinulla on kiinnostusta tulla entistä syvemmälle johtamisen opiskeluun ja päätin lopulta suorittaa DBL: n henkilökohtaisen edun vuoksi. Siellä seurasi monia esimerkkejä, joissa johtotehtäviäni rikastutti osallistuminen DBL-kurssiin, mukaan lukien hallintorakenteen määrittäminen vältettävän sokeuden poistamista koskevalle globaalille aloitteelle, Maailman terveysjärjestön (WHO) ja kansainvälisen viraston yhteinen ohjelma sokeuden ehkäisyyn (IAPB) kansainvälisten järjestöjen, järjestöjen, ammattiyhdistysten, silmähoitolaitosten ja yritysten kanssa. Professori Frank Billson AO |
John HarveyDBL: n valmistumisen jälkeen minulle on annettu luottamus ja kyky hyväksyä ja suorittaa onnistuneesti johtamisen haasteet, joita en muuten olisi yrittänyt. Yksi suurimmista eduista DBL: n toteuttamisessa on ollut kykyni ohjata muita johtajia. Koska olen saanut DBL: n päätökseen, minua on kehotettu johtamaan merkittävien haasteiden voittamisessa useissa organisaatioissa, joihin olen osallistunut. Minun kykyni tarjota tätä johtajuutta on lisännyt suuresti minun osallistuminen DBL: hen. DBL on myös auttanut minua tunnistamaan, priorisoimaan ja arvostelemaan kriittisesti tärkeitä nousevia johtajuusasioita ja ymmärtämään ja soveltamaan asianmukaisia strategioita argumenttien kehittämisessä suurissa neuvotteluissa. " Tohtori John Harvey AO, entinen johtaja, IBM |
Dale BlythUrani on perustettu kahden vuosikymmenen teknisellä ja käytännöllisellä kokemuksella; vaikka tämä ei täyttänyt henkilökohtaista introni siitä, mikä johtajuus on. DBL antoi minulle mahdollisuuden pohtia kriittisesti aiempia ja nykyisiä kokemuksiani ja soveltaa sitten teoriaa näiden leikkaamiseen johdonmukaisesti. DBL on ollut tärkeä oppimiskokemus, joka on antanut minulle mahdollisuuden lähestyä menetelmällistä häiriötä ja muutosta, kun ne ilmenevät ja johtavat näiden tapahtumien läpi tehokkaammin. Kykyni valmentaa, kehittää ja mentoroida ryhmän jäseniä on parantunut merkittävästi tämän ohjelman seurauksena, jolloin jäin perintö panoksestani organisaatioihin, joissa työskentelen. Työn soveltaminen DBL: stä jatkaa kehitystä ja varmistaa, että johtamisominaisuutesi ovat tehokkaita jatkuvasti muuttuvassa liiketoimintaympäristössä. |
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Kurssin kesto
- Vähimmäisaika valmistumiseen on yleensä kaksi vuotta vastaavaa kokopäiväistä opiskelua. (Noin 40 tuntia viikossa raskauskolmanneksen aikana)
- DBL:n suorittamisen enimmäisaika (ei sisällä hyväksyttyjä ilmoittautumisen keskeytyksiä) on normaalisti kolme kalenterivuotta kokopäiväiselle hakijalle.
- Osa-aikaisesti ilmoittautuneille hakijoille sovelletaan kaksi kertaa pidempiä aikarajoja kuin yllä olevissa kohdissa on mainittu. (Noin 20 tuntia viikossa raskauskolmanneksen aikana)
- Hakija, joka suorittaa vaaditut kaksinkertaiset aiheet menestyksekkäästi arvosanalla tai korkeammalla arvosanalla, mutta ei etene "tutkielmavaiheeseen", voi poistua yritysjohtajuuden tutkinnosta.
Mielipiteitä
Lisa GriffithsKokemukseni DBL-ohjelman toteuttamisessa on ollut uskomattoman haastavaa, jännittävää, uuvuttavaa ja erittäin palkitsevaa. En voi alkaa korostaa sitä suoraa vaikutusta, joka DBL:llä on ollut johtamiskäytännössäni. Se on vaikuttanut paitsi itseeni johtajana, myös sen upean organisaation uskomattomaan kasvuun ja menestykseen, jota minulla on etuoikeus johtaa. OzChild on saavuttanut suurimmat menestyksensä niinä vuosina, kun olen suorittanut DBL:ää. Olen velkaa oppimisesta ja toivon voivani tarjota jotain tulevaisuudessa takaisin AGSL: lle. |
Jessica MurphyYritystoiminnan johtamisen tohtori oli keskeisessä asemassa kehittäessäni johtajana ja vaikutus, joka minulla on johtajana jatkuvasti. Kurssi tarjosi mahdollisuuden poistua taaksepäin ja pohtia johtajuusteorian ja käytännön välistä suhdetta, esiin nousevia liiketoimintahaasteita ja -mahdollisuuksia. Lyhyesti sanottuna pystyin tuottamaan oivalluksia, jotka tukivat minua vastaamassa johtamiskysymyksiin tehokkaammin - hyödyttäen paitsi johtajana kehittymistäni myös organisaation vaikutuksia ja jatkuvaa kestävyyttä, josta olin vastuussa. Opinnot ovat edelleen yhtä tärkeitä minulle viimeisimmässä roolissani oman yritykseni yrittäjänä - neuvon muita yrityksiä ja valtion virastoja heidän tehtävissään johtoryhminä. |
Professori Frank BillsonMinulla on kiinnostusta tulla entistä syvemmälle johtamisen opiskeluun ja päätin lopulta suorittaa DBL: n henkilökohtaisen edun vuoksi. Siellä seurasi monia esimerkkejä, joissa johtotehtäviäni rikastutti osallistuminen DBL-kurssiin, mukaan lukien hallintorakenteen määrittäminen vältettävän sokeuden poistamista koskevalle globaalille aloitteelle, Maailman terveysjärjestön (WHO) ja kansainvälisen viraston yhteinen ohjelma sokeuden ehkäisyyn (IAPB) kansainvälisten järjestöjen, järjestöjen, ammattiyhdistysten, silmähoitolaitosten ja yritysten kanssa. Professori Frank Billson AO |
John HarveyDBL:n valmistumisen jälkeen olen saanut itseluottamusta ja kykyä hyväksyä ja suorittaa menestyksekkäästi johtajuuden haasteita, joita en muuten olisi yrittänyt. Yksi suurimmista eduista DBL: n toteuttamisessa on ollut kykyni ohjata muita johtajia. Koska olen saanut DBL: n päätökseen, minua on kehotettu johtamaan merkittävien haasteiden voittamisessa useissa organisaatioissa, joihin olen osallistunut. Minun kykyni tarjota tätä johtajuutta on lisännyt suuresti minun osallistuminen DBL: hen. DBL on myös auttanut minua tunnistamaan, priorisoimaan ja arvostelemaan kriittisesti tärkeitä nousevia johtajuusasioita ja ymmärtämään ja soveltamaan asianmukaisia strategioita argumenttien kehittämisessä suurissa neuvotteluissa. " Tohtori John Harvey AO, entinen johtaja, IBM |
Dale BlythUrani on perustunut kahden vuosikymmenen tekniseen ja käytännön kokemukseen; vaikka tämä ei täyttänyt henkilökohtaista juonitteluani siitä, mitä johtajuus on. DBL antoi minulle mahdollisuuden pohtia kriittisesti kokemuksiani menneisyydestä ja nykyisyydestä ja soveltaa sitten teoriaa niiden erottamiseen johdonmukaisesti. DBL on ollut ratkaiseva oppimiskokemus, jonka ansiosta olen voinut omaksua menetelmällisen lähestymistavan häiriöihin ja muutoksiin, kun ne tulevat esiin ja johtavat näiden tapahtumien läpi tehokkaammin. Kykyni valmentaa, kehittää ja mentoroida tiimin jäseniä on parantunut merkittävästi tämän ohjelman ansiosta, mikä on jättänyt perinnön panoksistani organisaatioissa, joiden kanssa työskentelen. Työni soveltaminen DBL:stä kehittyy edelleen ja varmistaa, että johtajuusominaisuuteni ovat tehokkaita jatkuvasti muuttuvassa liiketoimintaympäristössä. |
Ohjelman tulos
Kurssin tulokset
Valinnan jälkeen ehdokkailla on:
- Kattava käsitys johtoteoriasta ja sen vaikutuksista johtamiskäytäntöön;
- Lisätään henkilökohtaista luottamusta ja kykyä innovoida ja johtaa sopeutumiseen yhä monimutkaisempiin ja epävarmempiin sidosryhmien tilanteisiin;
- Herkkyys kulttuurisiin, yhteiskunnallisiin, väestörakenteisiin ja taloudellisiin muutoksiin ja monimuotoisuuteen heijastuu päätöksenteossaan ja viestinnässään;
- Kyky analysoida kriittisesti kokonaisvaltaisesti näkökulmasta johtavia kysymyksiä, jotka todennäköisesti kehittyvät ja vaikuttavat organisaatioidensa tulevaan suorituskykyyn;
- Arvostus yritysten johtajuuden merkityksestä sosiaalisesti vastuullisten tulosten turvaamisessa; ja
- Osoitettu ja perusteltu alkuperäinen ja merkittävä panos johtamisen käytäntöön.