Koulutus
Asia e University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Kuala Lumpur, Malesia
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Sekoitettu
Kesto
3 - 4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Jan 2024
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
PhD koulutus
AEU PhD (Education) tuottaa erinomaisia ammattilaisia, jotka pystyvät vastaamaan nykypäivän kriittisiin haasteisiin. Jokainen erikoistuminen on suunniteltu vastaamaan nykyisiä etuja. Se on suunnattu julkisten tai yksityisten koulujen, yhteisön tai valtion virastojen, koulutusosastojen, korkeakoulujen ja muiden koulutukseen liittyvien asetusten ammattilaisille. Saanti on ympäri vuoden.
Akkreditoitu ohjelma [2] Malesian Qualification Agency (MQA) [3], Korkeakoulutusministeriö.
KESKEISTÄ
• Kaikki kurinalaisuus on Koulutus hyväksytään
• Tulopisteessä ei ole ehdotusta. Miksi? Haluamme auttaa alusta lähtien tekemällä tutkimushakemuksen yhdessä
• AEU ulkoistaa paikallisen tai kansainvälisen valvojan tarpeiden mukaan
• Läsnäolo tutkimus- työpajoja ja / tai keskustelutilaisuuksia ei ole pakollista
• Tiivis seuranta prosessi on tärkein painopiste
SISÄÄNPÄÄSYVAATIMUKSET
• Omistaa maisteriohjelmaan AEU: n senaatin OR hyväksymä koulutus
• Omistaa maisterin tutkinto ja opetuskokemus tai siihen liittyvä kokemus kahden vuoden ajan.
Faktoja
Suoritustavat :
- Kokopäiväinen
- Part Time
- Blended learning
Kesto: 3-4 vuotta
Semesterien lukumäärä : 12 (1 lukukausi on 4 kk)
Tutkimustyöpaikkojen / keskustelujen tiheys (valinnainen) : Kerran kuukaudessa - lauantaina ja sunnuntaina
Ohjaaja : Toimittaja AeU
Tarkastuksen aiheet (valinnainen) :
• Tutkimusmenetelmät
• Monivariateanalyysi
• Laadullinen tutkimus
MQA-akkreditointi : PA 9152
EPF & HRDF -vaatimus (vain Malesialaiset) : KYLLÄ
OPPIMISTULOKSET
• parantamaan tietämystä teoriasta, kehityksestä ja käytännöistä valituissa erikoistumisissa;
• Parantaa kykyä luoda käsitteellisiä järjestelmiä, jotka heijastavat koulutuksen tuntemusta, johdonmukaisuutta ja laajentamista;
• tarjota mahdollisuuksia harjoittaa akateemista tutkimusta, apurahaa, järjestelmällistä tutkimusta, kommunikoida ja arvioida tutkimusta;
• parantaa kykyä ymmärtää, käyttää ja tulkita opetuksen tutkimuksen suunnittelun ja tietojen analysoinnin perusperiaatteita ja menetelmiä;
• Tietotekniikan ja sen sovellusten ymmärtäminen oppilaitoksissa;
• Tarjoa jatko-kokemusta, joka on älyllistä, ammattitaitoisesti merkityksellistä, johtaen tutkimukseen, joka tukee päätöksentekoa ja ongelmanratkaisua keskeisten kysymysten ympärillä kuudessa koulutusalalla.
ERIKOISALAT
• Opetussuunnitelma ja opetus: opetus- ja oppimisteoriat, opetussuunnitelmat, koulujen parantaminen, opiskelijoiden saavutukset, yhteiskuntatieteellinen aihe, hoitotyön koulutus, opettajankoulutus ja heijastava käytäntö, joka ottaa johtavat tehtävät opetussuunnitelman suunnittelijoilta, opetussuunnitelman arvioijilta, pedagogeilta ja niin edelleen.
• Oppimispsykologia : kognitiivinen kehitys, oppiminen ja metakognition, persoonallisuus, asenteet ja uskomukset; käyttäytymisen muuttaminen ja neuvonta; joka ottaa vastaan korkeakouluissa ja yliopistoissa, kouluasetelmissa, testausyrityksissä, teollisuudessa ja tutkimusorganisaatioissa.
• Opetustekniikka: tietokoneavusteinen viestintä, tietokoneohjattu opetus, web-pohjainen oppiminen, opetusjärjestelmien suunnittelu ja yhteistoiminnallinen online-oppiminen; joka ottaa johtavat johtotehtävät opetusalan suunnittelutoimistoihin, e-oppimisorganisaatioiden johtajiin ja koulutukseen liittyviin organisaatioihin.
• Kieli ja lukutaito: diskurssianalyysi, kieli ja sukupuoli, lukeminen ja kirjoittaminen, kriittiset kirjallisuus, kaksikielinen koulutus, kirjallisuus; joka ottaa vastaan johtotehtäviä, kieliosastoja ja koulutukseen liittyviä organisaatioita.
• Matematiikan ja tiedekunnan koulutus: matematiikan ja tieteen lapsen oppiminen, tieteen väärinkäsitykset, matematiikan ongelmanratkaisu, konstruktivismi ja matematiikka, matematiikan ja tieteen opetuksen teknologia, laskentakysymykset; ja kuka ottaa johtavat tehtävät kouluasemiin, korkeakouluihin, yliopistoihin ja opetussuunnitelman kehittämisosastoihin.
• Koulutuksen johtaminen ja johtaminen: oppilaitosten yhteiskunnalliset ja organisaatioiden ulottuvuudet; ryhtyä tutkimukseen politiikassa, byrokratiaan ja hajauttamiseen, ammatilliseen kehitykseen, johtajuuteen; ylemmille hallinto- ja johtotehtäville koulutuksessa.