Tutkimustutkinnot (MPhil / PhD) globaaleissa tutkimuksissa
SOAS University of London
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
GBP 4 670 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* kokopäiväiset maksut lukuvuotta kohti: UK / EU £ 4 396; Merentakaiset £ 17,967. Osa-aikaiset palkkiot lukuvuotta kohti: UK / EU £ 2 198; Merentakaiset £ 8 984
Johdanto
Osallistumismuoto: Kokopäiväinen tai Osa-aikainen
CISD suhtautuu myönteisesti mahdollisten MPhil / PhD -opiskelijoiden hakemuksiin, jotka haluavat suorittaa monitieteistä tutkimusta globaalien tutkimusten aloilla, jotka liittyvät keskuksen jäsenten tutkimuskohteisiin ja keskuksen tutkimusohjelmiin.
Tämän tutkimusohjelman painopistealue on kaksi: temaattisesti ohjelma kohdistuu nykyaikaisten globalisaatioprosessien sekä poliittisten, taloudellisten, sosiaalisten ja kulttuurisuhteiden ja rakenteiden analysointiin, jotka määrittelevät ja muovaavat näitä prosesseja. Sen sijaan, että tutkittaisiin esimerkiksi valtioiden välisiä suhteita ja sopimuksia, jotka ovat perinteinen kansainvälisen tutkimuksen alue, tämän ohjelman painopiste on nykyisen globalisaation luonteen ja kehityksen tutkimuksessa sekä maailmanlaajuisesti jaetut asiat sekä teoreettisesta että poliittisesta näkökulmasta. Metodologisesti ohjelma edistää nykyajan globalisaatioprosessien monitieteistä analysointia. Tutkimusaiheissa ja hankkeissa analysoidaan ihmisten, instituutioiden, organisaatioiden ja valtioiden roolia ja vaihtoa globalisaation dynamiikan muotoilussa kahden (ainakin) seuraavan akateemisen tutkimuksen tiedekunnan prisman kautta: Kansainväliset opinnot ja politiikka, Oikeustiede, Talous, Johtaminen Opinnot, kehitysopinnot, historia-, media- ja viestintätutkimus.
Opiskelijoiden tuki on CISD: n toiminnan ydin. Perus- ja keskiasteen ohjaajat ja keskuksen tutkimusohjaaja, nykyinen keskuksen johtaja, tohtori Dan Plesch, tukevat tutkimuksen tutkinnon suorittaneita. Opiskelijoita kannustetaan osallistumaan ja osallistumaan keskuksen tutkimusseminaareihin.
Rakenne
Menetelmien ja tutkimusmenetelmien koulutusohjelma
Yleensä sovittu tutkimuskoulutusohjelma tulisi yleensä suorittaa ensimmäisen opiskeluvuoden aikana (jos kokopäiväinen) tai kahden ensimmäisen vuoden aikana (jos osa-aikainen). Kaikkien opiskelijoiden on suoritettava ja suoritettava menestyksekkäästi tutkimuskoulutuksensa ennen virallista siirtymistä MPhilistä tohtoriksi, jonka on tapahduttava ensimmäisen vuoden touko- / kesäkuuhun (kokopäiväinen) tai toisen vuoden touko- / kesäkuuhun (osa-aikaisesti). .
Ilmoittautumisen yhteydessä keskuksen tutkimusohjaaja, kuultuaan johtavaa (ja tarvittaessa apuaineen) ohjaajaa, antaa tutkimusmenetelmän koulutusaikataulun jokaiselle tutkijaopiskelijalle. Tämä hyödyntää olemassa olevia tutkimusmenetelmien koulutuskursseja, pääasiassa oikeustieteellisessä tiedekunnassa
Kaikkia CISD MPhil / PhD -opiskelijoita pyydetään osallistumaan erikoistuneeseen moduuliin, joka käsittelee globaalien tutkimusten tutkimusmenetelmiä CISD: ssä. Tämä yhden aikavälin kurssi on tarkoitettu täydentämään ja tukemaan yhteiskuntatieteellisten menetelmien koulutusta SOAS käsittelemällä kolmea keskeistä näkökulmaa haasteisiin, joita tutkimus asettaa globaalien tutkimusten alueelle: (1) Globaalitutkimus nousevana oppiaineena: Metodologiset ja epistemologiset puitteet kehittyvien globaalien valta- ja tiedonrakenteiden analyysi - niiden rajoitukset ja mahdollisuudet, uusien yhteistyömuotojen merkitys ja osallistavan julkisen päätöksenteon haasteet valtioiden rajat ylittävässä ja / tai globaalissa ympäristössä; (2) Monitieteisen tutkimuksen haaste: Kuinka 'geneerinen' on 'yhteiskuntatieteiden' metodologinen perusta? Eri (tieteenalojen) näkökulmien vertaileva keskustelu yhteiskuntatieteiden selittämiseen ja syy-yhteyteen, keskeiset vaikutukset tutkimuksen suunnitteluun. monitieteiset tutkimushankkeet; (3) Globaalitutkimukset sovellettuna yhteiskuntatieteenä: tapaustutkimukset vs. kokonaisdatanalyysi globalisaatioprosessien ja globaalien huolenaiheiden analysoinnissa, kvalitatiivisen ja kvantitatiivisen tietoanalyysin välineet, mittaus- ja käsitteelliset kysymykset valtioiden rajat ylittävään ja valtioiden väliseen empiiriseen analyysiin. CISD: n toinen (yhden aikavälin) tutkimusmoduuli keskittyy yhteiskuntatieteiden filosofian ja menetelmien yleisempaan koulutukseen. Se järjestetään noin 2-3 esimerkkiä globaalien tutkimusten tutkimushankkeista havainnollistamaan sekä yleisiä että erityisiä metodologisia haasteita, jotka aiheutuvat monitieteellisestä tutkimuksesta, joka sijaitsee rajat ylittävien ja kansainvälisten prosessien ja rakenteiden välisellä rajapinnalla käsitteellisesti samoin kuin empiirinen analyysi. Tämä osa CISD: n tutkimusmenetelmäkoulutuksesta voidaan tarvittaessa korvata ja / tai täydentää erikoistumisella muilla osastoilla (kuten yllä) ja / tai lopulta kehittyvällä osastonvälisellä ”ytimellä” yleisiä yhteiskuntatieteellisiä menetelmiä opettavaa koulussa.
Lukukauden lopussa Global Studies -ohjelman ensimmäisen vuoden MPhil / PhD -opiskelijoita pyydetään esittämään tutkimusprojektinsa epävirallisessa seminaarissa keskuksen henkilökunnalle ja opiskelijoille. Tavoitteena on antaa ensimmäisen vuoden opiskelijoille mahdollisuus keskustella teoreettisista ja empiirisistä kysymyksistä tutkimusprojektin ja suunnittelun suunnittelussa ikäryhmien keskuudessa ennen päivitysasiakirjan toimittamista.
Koko tutkinnonsa ajan keskuksen tutkimusseminaarisarja, jossa keskuksen henkilökunta ja edistyneet tutkijat esittelevät meneillään olevaa tutkimusta keskustelua varten, tarjoaa opiskelijoille mahdollisuuden opiskella ja keskustella metodologisista kysymyksistä ja huolenaiheista.
Päivitysmenettely
Lukukauden 3 ensimmäisen vuoden viikolla opiskelijat jättävät ydinluvun
Opiskelijan tutkimuskomitea arvioi tätä päivitysehdotusta 20-30 minuutin suullisen esityksen perusteella, jota seuraa keskustelu, joka on avoin myös muille keskuksen henkilökunnalle ja opiskelijoille. Laajennetun ehdotuksen onnistuneen valmistumisen jälkeen opiskelijat siirretään muodollisesti tohtoriksi ja jatkavat toiselle vuodelle. (Jos arvioijat katsovat, että päivitysehdotuksessa on puutteita, oppilaita pyydetään tarkistamaan ehdotus tyydyttävällä tavalla, ennen kuin päivitys tohtorin asemaan voidaan vahvistaa.) Opiskelijoilla ei yleensä ole oikeutta jatkaa toista vuotta ennen päivitysprosessia. on valmis. Ei odoteta, että opiskelijat esittävät useamman kuin yhden suullisen esityksen, jos tämä on myös erityisen koulutusohjelman vaatimus.
Osa-aikaisesti opiskelevat opiskelijat osallistuvat MPhil-koulutusseminaariin ensimmäisenä vuonna ja kirjoittavat ydinluvun
Vuosi yksi
Ohjelman ensimmäisenä vuotena ovat tutkijakoulutusseminaarit ja jatkokurssit. Samaan aikaan opiskelijat työskentelevät yhdessä johtavan esimiehen kanssa neuvonantajan kanssa, laatimaan yksityiskohtaisen tutkimusehdotuksen, toteuttamaan tutkimuksen ensimmäiset vaiheet ja kirjoittamaan joitain luonnososastoja, joissa esitellään opinnäytetyön tärkeimmät argumentit. Koulutuksen ytimessä on tutkimusmenetelmien koulutusohjelma. Sen tarkoituksena on tarjota analyyttiset välineet, joita opiskelijat tarvitsevat saadakseen kehittyneen tietämyksen viimeaikaisesta kehityksestä tutkimusprojektinsa keskeisissä osaamisaloissa ja erityisissä haasteissa ja mahdollisuuksissa, joita he ovat sitoutuneet tutkimaan kehittyviä globaaleja rakenteita, prosesseja ja aiheita sekä korkean tason tutkimukseen. PhD-ohjelman opiskelijat voivat myös osallistua yksittäisiin MA / MSc-kursseihin vahvistaakseen tietyn aiheen osaamista. Kolmannen lukuvuoden loppuun mennessä opiskelijoiden odotetaan suorittaneen päivitysluvun.
Kaksi vuotta
Toisen vuoden aikana kokopäiväiset opiskelijat tekevät yksityiskohtaista tutkimusta, joka yleensä sisältää tietojen keräämisen ja käsittelyn. Jotkut tätä tarkoitusta varten tehtävät tutkimukset voidaan tarvittaessa suorittaa ulkomailla. Vuoden aikana opiskelijat kirjoittavat opinnäytetyön kappaleiden luonnokset ja keskustelevat niistä johtavan esimiehensä kanssa ja tarvittaessa myös keskustelevat tutkimuksensa erityisistä näkökohdista apuhenkilöidensä kanssa.
Kolmas vuosi
Tohtorintutkinnon suorittaneet opiskelijat tekisivät tutkimuksensa ja kirjoittaisivat lopullisen luonnoksensa tai lähelle lopullista luonnostaan.
Neljäs vuosi
Kaikki tässä vaiheessa tehdyt työt käsittelevät yleensä lukujen laatimista julkaisujen standardien saavuttamiseksi. Tentti on tavallisesti saatava päätökseen tänä vuonna. Tutkielma on opinnäytteen ja suullisen tutkimuksen (viva voce) arvioinnissa, joka koskee opinnäytetyötä ja tutkimusta, johon se perustuu.
Tärkeä tiedote
Ohjelmasivun tiedot heijastavat suunniteltua ohjelmarakennetta vastaavaa akateemista istuntoa vastaan.
Tutkimusvalinnat ja sovellukset
Otamme mielellämme vastaan pätevien opiskelijoiden hakemuksia, joilla on hyvä maisterintutkinto (tai vastaava ulkomailla) asiaankuuluvasta aiheesta tutkinnon suorittamiseksi SOAS . Hakemukset tulee jättää verkossa.
On tärkeää ilmoittautua hyvissä ajoin ennen sen lukuvuotta, johon haluat ilmoittautua, jotta meillä olisi aikaa käsitellä hakemuksesi. Jos haet apurahoja, aikaisemmat määräajat voivat olla voimassa.
SOAS tohtoriohjelma on kilpailukykyinen, ja hakijoilla tulee olla saavutuksia korkeasta akateemisesta saavutuksesta ja toteuttamiskelpoinen ehdotus, joka edistää laitoksen tutkimuksen etuja. Huomaa: pidämme puhtaasti spekulatiivisia sovelluksia. Hakemukset monitieteiseen tutkimukseen ovat tervetulleita, mutta vain yksi hakemus yhdelle laitokselle voidaan jättää.
Ehdottomat englannin kielen pääsyvaatimukset
Hakijoiden, jotka vaativat Tier 4 -viisumia opiskellakseen Yhdistyneessä kuningaskunnassa, on toimitettava UKVI IELTS akateeminen todistus UKVI: n hyväksymästä testikeskuksesta.
Kansainväliset hakijat, jotka vaativat Tier-4 viisumin opiskellakseen Yhdistyneessä kuningaskunnassa
Testata | Ehdoton pääsy | Ehdoton pääsy istuntojen ulkopuoliseen tukeen |
IELTS (akateeminen) | 7,0 kokonaismäärä tai korkeampi, 7,0 alituloksissa. | 7,0 kokonaisuus tai korkeampi, vähintään 6,5 osa-pistemääriä |
ETA- ja EU-hakijat
Testata | Ehdoton pääsy | Ehdoton pääsy istuntojen ulkopuoliseen tukeen |
IELTS (akateeminen) | 7,0 kokonaisuus tai korkeampi, 7,0 jokaisessa osapisteessä. | 7,0 kokonaisuus tai korkeampi, vähintään 6,5 osa-pistemääriä. |
TOEFL IBT | 105 yleistä tai korkeampaa, vähintään 25 osapisteissä. | Kaiken kaikkiaan 105 ja vähintään 22 osapistettä. TAI Kaiken kaikkiaan 100, vähintään 25 kirjallisesti ja 22 muissa osapisteissä. |
Englannin Pearson-testi (akateeminen) | 75 yleistä tai korkeampaa, vähintään 70 osapisteissä. | 70 yleistä tai korkeampaa, vähintään 65 osapisteissä. |
Galleria
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Rakenne
Menetelmät ja tutkimusmenetelmät koulutusohjelma
Yleensä sovittu tutkijakoulutusohjelma tulee yleensä suorittaa ensimmäisen opiskeluvuoden aikana (jos kokopäiväinen) tai kahden ensimmäisen vuoden aikana (jos osa-aikainen). Kaikkien opiskelijoiden on suoritettava ja suoritettava menestyksekkäästi tutkimuskoulutus ennen virallista päivittämistä MPhilistä tohtoriksi, mikä on tapahduttava ensimmäisen vuoden touko-kesäkuussa (kokopäiväinen) tai toisen vuoden touko-kesäkuussa (osa-aikainen) .
Rekisteröitymisen yhteydessä keskuksen tutkimustuutori laatii yhteistyössä pääohjaajan (ja tarvittaessa lisäohjaajan) kanssa tutkimusmenetelmien koulutusaikataulun jokaiselle tutkijaopiskelijalle. Tässä hyödynnetään olemassa olevia tutkimusmenetelmien koulutuskursseja, pääasiassa oikeus- ja yhteiskuntatieteiden tiedekunnassa (paitsi politiikan ja kansainvälisten opintojen osastoa ja kehitystutkimuksen laitosta), tapauskohtaisesti (harkinnan mukaan). asianomaisten osastojen) ja joissa erikoistuneen tieteellinen tutkimusmenetelmien koulutus (esim. juridiset menetelmät, erityisten (esim. taloudellisten) tietokantojen käyttö, historialliset lähdemateriaalit, kenttätyö tietyillä alueilla/kehitysmaissa) ovat erityisen tärkeitä tutkimusaiheen kannalta. .
Kaikkia CISD:n MPhil/PhD-opiskelijoita pyydetään osallistumaan CISD:n globaalien tutkimusten tutkimusmenetelmien erikoismoduuliin. Tämä yhden lukukauden kurssi on suunniteltu täydentämään ja tukemaan yhteiskuntatieteiden menetelmäkoulutusta osoitteessa SOAS käsittelemällä kolmea keskeistä näkökohtaa globaalien tutkimusten tutkimuksen asettamissa haasteissa: (1) Global Studies nousevana tieteenalana: Metodologiset ja epistemologiset puitteet nousevien globaalien vallan ja tiedon rakenteiden - niiden rajoitusten ja mahdollisuuksien, uusien yhteistyömuotojen roolin ja osallistavan julkisen päätöksenteon haasteiden analysointiin kansainvälisessä ja/tai globaalissa kontekstissa; (2) Monitieteisen tutkimuksen haaste: Kuinka "yleinen" on "yhteiskuntatieteiden" metodologinen perusta?, vertaileva keskustelu erilaisista (tieteenalaisista) näkökulmista selityksiin ja kausaalisuuteen yhteiskuntatieteissä, keskeiset vaikutukset tutkimuksen suunnitteluun. monialaiset tutkimushankkeet; (3) Global Studies soveltavana yhteiskuntatieteenä: tapaustutkimukset vs. aggregoitu data-analyysi globalisaatioprosessien ja globaalien huolenaiheiden analysoinnissa, laadullisen ja kvantitatiivisen data-analyysin työkalut, mittaus- ja käsitteelliset kysymykset ylikansalliseen ja rajat ylittävään empiiriseen analyysiin. CISD:n toinen (yksilukuinen) tutkimusmoduuli keskittyy yhteiskuntatieteiden filosofian ja menetelmän yleiseen koulutukseen. Tämä järjestetään 2-3 esimerkin ympärille globaalien tutkimusten alan tutkimushankkeista havainnollistamaan sekä yleisiä että erityisiä metodologisia haasteita, joita syntyy monitieteisessä tutkimuksessa, joka sijaitsee rajapinnassa monikansallisten ja kansainvälisten prosessien ja rakenteiden välillä käsitteellisesti. sekä empiirinen analyysi. Tämä CISD:n tutkimusmenetelmäkoulutuksen osa voidaan tarvittaessa korvata ja/tai täydentää erikoiskoulutuksella muilla osastoilla (kuten edellä) ja/tai mahdollisesti kehittyvällä osastojen välisellä yleisten yhteiskuntatieteiden menetelmien opetuksen "ytimellä". koulussa.
Lukukauden 2 lopussa Global Studies -ohjelman ensimmäisen vuoden MPhil/PhD-opiskelijoita pyydetään esittelemään tutkimusprojektinsa epävirallisessa seminaarissa keskuksen henkilökunnalle ja opiskelijoille. Tavoitteena on antaa ensimmäisen vuoden opiskelijoille mahdollisuus keskustella teoreettisista ja empiirisista kysymyksistä tutkimusprojektinsa ja suunnittelunsa suunnittelussa vertaisten keskuudessa ennen päivityspaperin jättämistä.
Keskuksen tutkimusseminaarisarja, jossa keskuksen henkilökunta ja tutkija-opiskelijat esittelevät meneillään olevaa tutkimusta keskustelua varten, tarjoaa opiskelijoille koko tutkinnon ajan mahdollisuuden tutkia ja keskustella metodologisista asioista ja huolenaiheista.
Päivitysmenettely
Ensimmäisellä viikolla termi 3, vuosi 1, opiskelijat jättävät ydinluvun ja tutkimusehdotuksen (noin 10 000 sanaa), joka sisältää tyypillisesti seuraavat elementit: 1) tutkimuksen perusteet ja ehdotetun tutkimuksen konteksti; 2) Tärkeimmät tutkimuskysymykset; 3) Kirjallisuuskatsaus; 4) Teoreettinen ja metodologinen viitekehys ja huomioita; 5) Ehdotetut tutkimusmenetelmät; 6) eettiset kysymykset (tarvittaessa); 7) Väitöskirjan rakenteen hahmottaminen; 8) tutkimus- ja kirjoitusaikataulu; 9) Bibliografia. Muutokset yhteen tai useampaan näistä osista, mukaan lukien tarvittaessa lisäykset tai poistot, ovat mahdollisia opiskelijoiden ja johtavien ohjaajien välisellä ennakkosopimuksella.
Tämän korotusehdotuksen arvioi opiskelijan tutkimustoimikunta 20-30 minuutin suullisen esityksen perusteella, jota seuraa keskustelu, joka on avoin myös keskuksen muulle henkilökunnalle ja opiskelijajäsenille. Laajennetun ehdotuksen onnistuneen suorittamisen jälkeen opiskelijat päivitetään virallisesti tohtoriksi ja jatkavat toiselle vuodelle. (Jos arvioijat katsovat, että päivitysehdotuksessa on puutteita, opiskelijoita pyydetään tarkistamaan se tyydyttävällä tavalla ennen kuin tohtorintutkinto voidaan vahvistaa.) Opiskelijat eivät yleensä saa siirtyä toiselle vuodelle ennen päivitysprosessia. on saatu päätökseen. Ei ole odotettavissa, että opiskelijat pitävät useampaa kuin yhtä suullista esitystä, jos tämä on myös tietyn koulutusohjelman vaatimus.
Osa-aikaisesti opiskelevat opiskelijat osallistuvat MPhil-koulutusseminaariin ensimmäisenä vuonna ja kirjoittavat ydinluvun ja tutkimusehdotuksen (katso yllä) toisena vuonna. Kenttä- tai tutkimus- ja materiaalinkeruun sekä kirjoittamisen aika sovitetaan vastaavasti.
Vuosi yksi
Ohjelman ensimmäinen vuosi sisältää tutkijakoulutusseminaareja ja syventäviä kursseja. Samaan aikaan opiskelijat työskentelevät pääohjaajansa kanssa yhteistyössä ohjaajan kanssa laatimaan yksityiskohtaisen tutkimusehdotuksen, suorittavat tutkimuksen ensimmäiset vaiheet ja kirjoittavat joitakin luonnososia, joissa hahmotellaan opinnäytetyön pääargumentteja. Koulutuksen ytimessä on tutkimusmenetelmien koulutusohjelma. Se on suunniteltu tarjoamaan opiskelijoiden tarvitsemat analyyttiset työkalut saadakseen edistyneen käsityksen heidän tutkimusprojektinsa keskeisten johtavien tieteenalojen viimeaikaisesta kehityksestä sekä erityisistä haasteista ja mahdollisuuksista, jotka aiheutuvat heidän osallistumisestaan nousevien globaalien rakenteiden, prosessien ja ongelmien tutkimukseen. korkeatasoista tutkimusta varten. Tohtoriohjelman opiskelijat voivat osallistua myös yksittäisille MA/MSc-ohjelmien kursseille vahvistaakseen tietyn aineen osaamista. Kolmannen lukukauden loppuun mennessä opiskelijoiden odotetaan valmistuvan päivitysluvunsa loppuun mennessä.
Vuosi kaksi
Toisena vuonna päätoimiset opiskelijat tekevät yksityiskohtaista tutkimusta, joka sisältää yleensä tiedon keräämisen ja käsittelyn. Tätä tarkoitusta varten tehtävää tutkimusta voidaan tarvittaessa tehdä ulkomailla. Vuoden aikana opiskelijat kirjoittavat opinnäytetyönsä lukuluonnoksia ja keskustelevat niistä pääohjaajansa kanssa ja tarvittaessa keskustelevat myös tutkimustyönsä erityisistä näkökohdista sivuohjaajansa kanssa.
Kolmas vuosi
Tohtorintutkinnon päätoimiset opiskelijat suorittaisivat tutkimuksensa ja kirjoittaisivat opinnäytetyöstään lopullisen luonnoksen tai lähes lopullisen luonnoksen.
Vuosi neljä
Kaikki tässä vaiheessa tehtävät työt edellyttävät yleensä opinnäytetyön lukujen uudelleenmuotoilua julkaisujen standardien saavuttamiseksi. Tentti on yleensä suoritettava tämän vuoden aikana. Tentti on opinnäytetyön arviointi ja suullinen tentti (viva voce) opinnäytetyöstä ja sen perustana olevasta tutkimuksesta.
Tärkeä ilmoitus
Ohjelmasivulla olevat tiedot vastaavat suunniteltua ohjelmarakennetta suhteessa annettuun akateemiseen istuntoon.
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.