49 PhD Ohjelmat sisään Meksiko for 2024

PhD Ohjelmat sisään Meksiko for 2024Filter
    • Tlaquepaque, Meksiko

    Täysaikainen

    6 lukukaudet

    Kampuksella

    Espanja

    Luo tietoa, joka tarjoaa elementtejä muun muassa subjektiiviseen hyvinvointiin ja joustavuuteen, ihmissuhteisiin liittyvien ongelmien ratkaisemiseksi. Kehitetään asiaankuuluvaa tutkimusta psykososiokulttuurisista ongelmista, joissa käytetään kvalitatiivisen ja kvantitatiivisen data-analyysin menetelmiä, tekniikoita ja välineitä sekä tuotetaan tietoa ja interventio-ehdotuksia haavoittuvassa asemassa oleville väestöryhmille.

    • Chihuahua, Meksiko

    Täysaikainen

    8 lukukaudet

    Kampuksella

    Espanja

    Ohjelma keskittyy jatko-opiskelijatason henkilöresurssien kokonaiskoulutukseen, joka osallistumalla tiedon tuotto-, validointi- ja/tai siirtotoimintaan sekä ammatilliseen koulutukseen vastaa innovatiivisilla ja tietopohjaisilla ehdotuksilla ratkaisu eläinten tuotantojärjestelmien, luonnonvarojen kestävän käytön ja hyödyntämisen ongelmaan Chihuahuassa, Meksikossa ja jopa sen rajojen ulkopuolella.

    • México, Meksiko

    Kampuksella

    Kouluttaa korkealaatuisia henkilöresursseja vankalla tietämyksellä ja tutkimuskapasiteetilla, mikä mahdollistaa alkuperäisen panoksen, joka tuottaa uutta tietoa, menetelmiä ja teknologisia innovaatioita alueen ja maan ongelmien ratkaisemiseksi.

    • Ocoyoacac, Meksiko

    Kampuksella

    Espanja

    Se on ainoa tohtori Latinalaisessa Amerikassa, jonka teoreettinen perusta on Engineering in Social Communication and Strategic Communication (NTE). Opettajamme ovat korkeatasoisia, ja halutaan luoda lääkäreitä, jotka soveltavat menetelmiään ja mallejaan sosiaalisen elämän aloille, joita he tutkivat. Se on ohjelma, jota opetetaan etänä, istunnot 15 päivän välein lukukauden aikana, jotka tallennetaan ja voidaan lähettää tohtorikoulutettavan sähköpostiin, jos yhteyden muodostaminen ei ollut mahdollista. Viestinnän ajatusta pidetään diagnoosin soveltamisen tehokkuuden ja viestintäratkaisujen kehittämisen yhdistämisen keskeisenä tekijänä ja ilmiön teoreettisen syventämisen akselina.

    • Mexico City, Meksiko

    Kampuksella

    Espanja

    Se on Latinalaisen Amerikan suurin tohtorin tutkinto psykologisella alueella ja ensimmäinen Meksikossa, jonka SEP tunnustaa. Sillä on tieteellinen suunta Dr. Norberto Bleichmar ja Celia Leiberman, tunnetut psykiatrit ja psykoanalyytikot, joilla on laaja kokemus. Tohtorin koordinaatiosta vastaa Dras. Ana María Wiener, Elena Ortiz, Celia Leiberman ja tohtori Norberto Bleichmar. Opettajillamme on korkea psykoanalyyttisen alan koulutus ja laaja kokemus opetuksesta. Edistämme työilmapiiriä ja yhteisvastuuta niiden opiskelijoiden kanssa, jotka ovat kiinnostuneita vankasta tieteellisestä ja eettisestä koulutuksesta. Suunnittelemme ohjelmamme kliiniseen työhön. Etsimme pääasiassa opiskelijoiden psykoanalyyttisen ajattelun kehittämistä. Pidämme erittäin tärkeänä, että tutkimuslinjojamme lähestytään erilaisista viitekehyksistä, joiden tavoitteena on aina niiden soveltaminen psykoanalyyttiseen käytäntöön.

    • Mexico City, Meksiko

    Kampuksella

    Espanja

    Tohtorintutkinto-ohjelma, jolla on solubiologian erikoisuus, on tarkoitettu valmistelemaan ja kouluttamaan korkean tason tutkijoita, joilla on tohtorin tutkinto. Kaikilla tutkinnon suorittaneillamme on tarvittavat tiedot tutkiakseen monimutkaisia biologisia ongelmia, joita parhaillaan käsitellään, tai jos he haluavat, he voivat jatkaa koulutustaan jatko -opiskelun jälkeen ulkomailla tai maassamme tai integroitua kansallisiin tutkimusryhmiin kuten apulaistutkijoita tai eri valtion yliopistojen opetushenkilöstöä. Vaihtoehtoisesti valmistuneet voivat liittyä alan tutkimus- tai tuotantoryhmiin joko bioteknologisten prosessien, rokotteiden ja joidenkin muiden yhteiskuntaan tai tuotannonalaan vaikuttavien tekniikoiden kehittämiseksi.

    • Mexico City, Meksiko

    Kampuksella

    Espanja

    Suunniteltu lain lääkäreille. Tutkimuspöytäkirjan lopussa; Integraatiota ja lopullisten tulosten esittämistä pyritään arvioimaan saavutuksia ja hallituksen ohjelmiin tai lakialoitteisiin sovellettavien tavoitteiden saavuttamista tutkimusalueen hyväksi yliopiston oikeudellisen koulutusohjelman puitteissa lainopillisten ja poliittisten yliopistojen jatko -opintoihin yksityinen, ja hänen on lähetettävä hakemus, jossa esitetään näyttelyaihe, joka vahvistaa oikeuslaitoksia.

    • Campeche, Meksiko

    Kampuksella

    Espanja

    Kasvatustieteen tohtorin tavoite Koulutamme tutkijoita, jotka osallistuvat koulutusalan kehittämiseen pääasiassa opetussuunnitelman, koulutussuunnittelun ja arvioinnin aloilla, tuottamalla tietoa, joka edistää sen etenemiseen liittyvää tietoa ja edistää tieto- ja viestintätekniikat.

    • Mexico City, Meksiko

    Kampuksella

    Espanja

    Yksi Meksikon koulutuksen suurista haasteista on edistää proaktiivista johtajuutta, joka edistää innovaatio- ja muutostrategioiden luomista kotoutumiseen ja vastuulliseen osallistumiseen tällä suurten teknologisten, tieteellisten, sosiaalisten ja kulttuuristen muutosten aikakaudella. Tässä mielessä kasvatustieteen tohtori, joka aikoo muuttaa kouluprosesseja ja käytäntöjä, ehdottaa kansallisen koulutusjärjestelmän laadun parantamista johtavien, opettajien ja pedagogisen teknisen tukihenkilöstön korkean akateemisen tason ammattimaistamisella sekä kehittämällä tutkimusta innovatiivisten koulutushankkeiden luomiseksi, joissa käsitellään muun muassa oppimiseen, johtamiseen, yhteistyöhön, oppimisverkostoihin ja toimielinten välisiin yhteyksiin liittyviä ongelmia. Tohtoriohjelma esitetään akateemisena vaihtoehtona, joka tarjoaa koulutusalustan korkealaatuisten kontekstuaalisten ja projektiivisten hallintavalmiuksien kehittämisen edistämiseksi, tutkimushankkeiden edistämiseksi, jotka edistävät politiikan ja mallien kehittämistä koulutuksen laadun jatkuvaan parantamiseen jota tarjotaan.

    • San Luis Potosi, Meksiko

    Kampuksella

    Espanja

    Tohtorin tutkinto kestää kuusi lukukautta, ja sen aikana järjestetään säännöllistä akateemista toimintaa, joka koostuu toisaalta seminaareista ja työpajoista osallistumisesta ja osallistumisesta viikonpäivänä ja rinnakkaistyöstä itsenäisesti loppuvuoden aikana. viikolla, jonka tarkoituksena on varmistaa, että opiskelija hankkii sekä vankan koulutuksen tieteenalan yleisestä tietämyksestä että kiinnostuksensa erityisosaamisesta ja toisaalta tutkielman lopputuloksena kulkevan tutkimusprojektin toteuttamisesta. Opintosuunnitelma on rakennettu kolmen koulutusakselin ympärille: a) teoreettinen b) tutkimusmenetelmä c) täydentävä toiminta. Se sisältää myös neljä osaamisaluetta, jotka viittaukset ovat antaneet sekä yleisen että erityisen sisällön mukaiseksi: I. Opetus II. Hallinto- ja koulutuspolitiikka III. Koulutus ja kulttuurinen monimuotoisuus IV. Pedagoginen tieto. Opetussuunnitelmien kehittämisessä on peräkkäisiä ja yhä monimutkaisempia tasoja, jotka mahdollistavat ilmiöiden ymmärtämisen ja niiden tarvittavan teoreettisen ja käytännöllisen opetusprosessin muotoilun, joka on muotoiltu opetussuunnitelman joustavuuden käsitteeksi. Sillä pyritään valmistelemaan ja kannustamaan hakijoita Meksikon koulutuksen nykytilanteen problematisointiin, ehdottamaan tutkimuksen kohteena yhtä alustavassa tutkimushankkeessa valitusta ongelmasta, joka suoritetaan johdonmukaisesti ja selkeästi, asianmukaisen elementtejä. Kaikki propedeutic -moduulin aikana hankitut taidot, työkalut ja osaaminen ovat perusasioita opintosuunnitelman seminaarien ja työpajojen kehittämisessä.

    • Mexico City, Meksiko

    Espanja

    Opintosuunnitelman yleiset tavoitteet: • Kouluttaa globaalin historian ammattilaisia, joilla on korkein akateeminen ja tieteellinen taso, joka vastaa historiallisen ja historiallisen tiedon kehittämisen, tuotannon, myynninedistämisen, levittämisen ja siirtämisen tarpeisiin kansallisella, alueellisella ja kansainvälisellä tasolla tasolla globaalilla näkökulmalla. • Tarjoa jatko-opiskelijalle teoreettisia-metodologisia ja analyyttisiä työkaluja, jotka keskittyvät ammatilliseen harjoitteluun kotona tai ulkomailla eri historiallisen erikoistumisen aloilla, nimittäin: historian tutkimus, levittäminen ja opettaminen. • Edistää globaalin historian tohtoriopintojen tilaa kaikkien kansallisten tai ulkomaisten henkilöiden ulottuvilla, joilla on maisterin tutkinto historiasta tai siihen liittyvistä tieteenaloista. • Luo tohtorikoulutettavassa historiallisesti kriittinen henki ja luova ajattelu, joka perustuu tieto- ja viestintätekniikan tällä hetkellä tarjoamiin vuorovaikutteisiin työkaluihin, laajentaakseen ja syventääkseen maailmanlaajuisen yhteenliittämisen tarjoamaa tietoa.

    • México, Meksiko

    Kampuksella

    Espanja

    Centro de Investigaciones Biológicas del Noroeste, SC, CIBNOR, tohtorintutkinnon jatko -opinto -ohjelma on perustettu edistämään kansallisia ponnisteluja inhimillisten voimavarojen koulutuksessa tieteellistä tutkimusta ja teknologista kehittämistä varten heidän erikoisalallaan. Erityisesti riippumattomien tutkijoiden ja pätevän henkilöstön koulutusta tieteellisten tutkimustehtävien suorittamiseen lähestytään lähestymistavalla, joka sisältää tietoa ongelmista, jotka vaikuttavat ensisijaisesti Luoteis -alueen ja maan kehitykseen, aktiivinen osallistuminen niiden ratkaisemiseen ja läheisten siteiden ylläpitäminen sosiaalisen, julkisen ja yksityisen sektorin kanssa.

    • Cancún, Meksiko

    Kampuksella

    Espanja

    Tietojenkäsittelytieteen tohtorin tutkinnon suorittaneet Ohjelma koulutetaan suorittamaan tutkimusta korkeakouluissa tai riippumattomissa tutkimuskeskuksissa. Samoin he hankkivat kyvyn ja itsenäisyyden toteuttaa innovatiivisia tieteellisiä tai teknisiä tutkimushankkeita. Tämä tapahtuu sekä julkisissa että yksityisissä tutkimuslaitoksissa.

    • Zapopan, Meksiko

    Kampuksella

    Espanja

    TUTKIMUSSUUNNITELMAN YLEINEN TAVOITE Oikeustieteiden, asiantuntijoiden ja tutkijoiden kouluttaminen oikeustieteiden ja yhtiöoikeuden alalla, mikä antaa heille mahdollisuuden osallistua ja johtaa sosio-oikeudellisia muutoksia.

    • Oaxtepec, Meksiko

    Kampuksella

    Espanja

    TUTKIJOIDEN ALOITTAMINEN ALAN KOULUTUKSESSA, JOTKA OSALLISTAVAT OMAAN ALKUPERÄTUNNUSTA RAKENTAMISEEN, HALLITTAMISEEN, KONTEKSTIUALIZACIÓNIN JA KOULUTUS ONGELMIEN RATKAISEMISEKSI UUDET TAVAT TULKINTA, YMMÄRTÄMINEN JA HUOMIO ALUEELLISTEN JA KANSALLISTEN KOULUTUSOIKEUKSIEN KÄYTTÄMISEKSI JÄTTEELLISESTI METODOLOGISIA TYÖKALUJA KOULUTETTAVIEN TOIMISTOJEN KOULUTUKSESSA, JOHTAMISEEN PERUSTUVAN KEHITTÄMISEN JA TUTKIMUKSEN KÄYTTÖ TULKINNOIDEN TULKINTA JA EHDOTUSTEN RATKAISUT MORELOJEN JA YLEISESTI MEKSIKOIDEN KOULUTUSOIKEUKSIIN, JOTKA VOIVAT SIIRTYÄ MAAILMAN ALALLE, VOIDAAN OLLA SAATAVISEKSI TUTKIMUKSIA, ETTÄ SELVITTÄVÄT SATAMIA PARADIGAATIOSSA, KEHITTÄVÄT PARADIGAA