Keystone logo

1 PhD Ohjelmat sisään Markkinointiviestintä 2024

Suodattimet

Suodattimet

  • PhD
  • Journalismi ja joukkoviestintä
  • Viestintä
  • Markkinointiviestintä
Opintoalat
  • Journalismi ja joukkoviestintä (1)
  • Takaisin pääluokkaan
Sijainnit
Etsi lisää paikkoja
Tutkinnon tyyppi
Kesto
Opiskeluvauhti
Kieli
Kieli
Opintomuoto

Popular degree type

Popular study format

PhD Ohjelmat sisään Markkinointiviestintä

PhD, tai filosofian tohtori, on kehittynyt määrin, että kestää noin neljä vuotta. Saatavana eri aloilla, useimmat ohjelmat liittyy paljon tutkimusta tietystä aiheesta, ja opinnäytetyö.

Mikä on tohtorin Markkinointiviestinnän? Tässä ohjelmassa opiskelijat tutkia monitieteiseltä mainontaan ja markkinointiin. Jokainen ohjelma vaihtelee, mutta jotkut voivat keskittyä sosiaalisesti vastuullinen kehitys aloilla digitaalisen viestinnän, tuotemerkin sekä organisaation markkinointia, markkinointi suhteet, sosiaalinen markkinointi, ja sidosryhmämarkkinointi. Useimmat ohjelmat voivat yhdistää järjestäytyneen luokat, kuten teorioita yhteiskunnan ja epistemologia yhteiskuntatieteiden, yksittäisten tutkimustyötä. Yhdessä väitöskirjan teko, opiskelijat voivat joutua kirjoittajalle akateeminen artikkeli.

Ansaita PhD voivat hyötyä opiskelijalle avaamalla ovia uramahdollisuuksia.Holding kehittynyt aste voi myös antaa opiskelijoille kilpailuetua markkinoilla ja saada heidät korkeampi palkka.

Päättäessään mitä koulua osallistua, hinta on yleensä iso tekijä. Koska opetusta ja palkkiot vaihtelevat laitoksesta toiseen, opiskelijoita kannustetaan ottamaan yhteyttä kouluihin suoraan. Yhdessä kysyä taloudelliset vaatimukset, opiskelijat saattavat haluta tiedustella taloudellista tukea mahdollisuuksia, kuten apurahoja, stipendejä ja opintolainoja.

On useita uraa, jotka valmistuneet tämän tutkinnon voi saada. Mahdollisuuksia voi löytyä tutkimusaloilla tai johdon. Jotkut tehtävänimikkeitä voivat sisältää mainonta Account Executive, tutkimus analyytikko, markkinoinnin konsultti, mediasuhteet asiantuntija, mediabrändi neuvonantaja, ja sosiaalisen median johtaja. Työnantajat voivat olla peräisin eri aloilla, kuten yritysten, hallitusten, tiedemaailman, kansalaisjärjestöt ja teollisuus.

Oletko valmis ottamaan oman koulutuksen seuraavalle tasolle?Nyt on täydellinen aika aloittaa tutkimiseen kouluissa. Käyttämällä online-luettelo, etsi ohjelman alla ja suoraan yhteyttä ottamista toimisto koulun valintasi täyttämällä lyijymuodossa.