close

Suodattimet

Katso tulokset

Näytä kaikki 3 PhD-ohjelmaa Markkinointijohtaminenssa

Filosofian tohtori tai tohtori on korkeimman koulutustason sertifikaatin saaja. Vaatimukset poikkeavat ohjelmasta toiseen, mutta voi kestää jopa kahdeksan vuotta dokumentoidakseen, ja se myönnetään tyypillisesti sen jälkeen, kun tutkitaan, esitellään ja puolustetaan opinnäytetyötä tietyllä alalla. Mikä on PhD in Marketing Management? Tämä tutkinto keskittyy akateemisen tutkimuksen… Lue lisää

Filosofian tohtori tai tohtori on korkeimman koulutustason sertifikaatin saaja. Vaatimukset poikkeavat ohjelmasta toiseen, mutta voi kestää jopa kahdeksan vuotta dokumentoidakseen, ja se myönnetään tyypillisesti sen jälkeen, kun tutkitaan, esitellään ja puolustetaan opinnäytetyötä tietyllä alalla.

Mikä on PhD in Marketing Management? Tämä tutkinto keskittyy akateemisen tutkimuksen ja ammatillisen harjoittelun välisen kuilun välttämiseen markkinoinnin alalla. Kurssit ovat levinneet monenlaisiin aiheisiin ja käsitteisiin. Liiketoimintaperiaatteet, taloustiede, käyttäytymispsykologia ja sosiologia ovat kaikki painopistealueita. Yleensä ohjelma jakautuu kahteen, joista ensimmäiset ovat kuluneet luokissa, ja jälkimmäinen puoli vietti tutkimusta.

Markkinoinnin johtamisen tohtorintutkinto johtaa usein laajaan osaamiseen, tutkimuksesta ja tilastomallien soveltamisesta kuluttajien taloudellisten käyttäytymistapojen ymmärtämiseksi. Nämä taidot asettavat tutkinto nopeasti eteenpäin yritys- ja akateemisissa maailmassa.

Tämän PhD-ohjelman kustannukset eroavat toisistaan ​​laitoksissa, mutta odotetaan vietävän vähintään viisi vuotta sen loppuunsaattamiseksi. Kuitenkin pituus voi vaihdella riippuen useista tekijöistä, mukaan lukien opiskelijan taloudellinen tilanne.

Koska kyseessä on vaihteleva osaaminen, uralla on yleensä runsaasti mahdollisuuksia. Usein joku, jolla on tämä korkeakoulututkinto, voi olla korkea yritysasema, kuten markkinointijohtaja tai markkinoinnin johtaja. Lisäksi tämä tutkinto voi avata mahdollisuuksia tulla suhdetoiminta- tai brändijohtajaksi. PhD: n suorittamiseksi tarvittavan akateemisen tutkimuksen määrästä johtuen myös yliopistollisen korkeakoulun professori on yhteinen tulos.

Markkinoinnin johtamisen dokumentointi on saatavilla yliopistoilla paikallisesti, globaalisti sekä verkossa. Etsi allaolevaa ohjelmaa ja ota suoraan yhteyttä valitsemasi koulun maahanpääsytehtäviin täyttämällä lyijy-lomake.

Näytä vähemmän
Muita vaihtoehtoja tällä opintoalalla: 
format_list_bulleted Suodattimet
Lajitteluperuste:
  • Suositut Uusimmat Nimi
  • Suositut
  • Uusimmat
  • Nimi
Unicaf University (MW)
New York, Yhdysvallat +12 Lisää

Ph.D. -tavoite ohjelman tarkoituksena on valmistella seuraavan sukupolven johtavia tutkijoita. Ph.D. on itsenäisen, itseohjautuneen akateemisen tutkinnon ohjelma, jota tukee o ... +

Ph.D. -tavoite ohjelman tarkoituksena on valmistella seuraavan sukupolven johtavia tutkijoita. Ph.D. on itsenäisen, itseohjautuneen akateemisen tutkinnon ohjelma, jota tukee ohjaajaryhmä ja joka antaa alkuperäisen panoksen julkaistavassa väitöskirjassa kirjoitettuun tietoon. -
PhD
Täyspäiväinen
Englanti
Kampus
Online
 
University of Johannesburg
Johannesburg, Etelä-Afrikka

Opiskelijan tulee kehittää soveltuvaa ja erittäin erikoistunutta osaamista ja käytännön taitoja markkinoinnin johtamisen periaatteiden hankkimisessa, tulkinnassa, ymmärtämises ... +

Opiskelijan tulee kehittää soveltuvaa ja erittäin erikoistunutta osaamista ja käytännön taitoja markkinoinnin johtamisen periaatteiden hankkimisessa, tulkinnassa, ymmärtämisessä ja soveltamisessa. Tutkinnon kautta, jolla tutkinto huipentuu, pätevä opiskelija näyttäisi todistavan itsenäisen ja omaperäisen tieteellisen työn. -
PhD
Täyspäiväinen
Osa-aikainen
2 - 4 vuotta
Englanti
Tammi 2022
Kampus
 
University College of Southeast Norway
Drammen, Norja +7 Lisää

PhD ohjelma pyrkii saattamaan akateemista tutkimusta markkinoinnin johtoa lähemmäksi markkinoinnin johtamiskäytäntöä näin keskittyy tutkimus, jossa tutkijat, jotka tuottavat u ... +

PhD ohjelma pyrkii saattamaan akateemista tutkimusta markkinoinnin johtoa lähemmäksi markkinoinnin johtamiskäytäntöä näin keskittyy tutkimus, jossa tutkijat, jotka tuottavat uutta tietoa reaalimaailman ongelmia. -
PhD
Täyspäiväinen
4 vuotta
Englanti
Kampus