$close

Suodattimet

Katso tulokset

Vertaa PhD-ohjelmia Markkinointissa Brasiliassa 2021/2022

Yksi on saavuttaa kaksi asiaa, kun ansaita PhD. Ensin täytyy ymmärtää tiettyyn aiheeseen perusteellisesti. Toiseksi, yksi on laajasti tietoa tästä aiheesta.Markkinoinnin opintoja suorittavat voivat oppia muun muassa siitä, millaiset erilaiset tekijät vaikuttavat tuotteiden ja palveluiden tunnetuksi tekemiseen. Opinnoissa voidaan käsitellä muun muassa seuraavia aiheita: strategian kehitt… Lue lisää

Yksi on saavuttaa kaksi asiaa, kun ansaita PhD. Ensin täytyy ymmärtää tiettyyn aiheeseen perusteellisesti. Toiseksi, yksi on laajasti tietoa tästä aiheesta.

Markkinoinnin opintoja suorittavat voivat oppia muun muassa siitä, millaiset erilaiset tekijät vaikuttavat tuotteiden ja palveluiden tunnetuksi tekemiseen. Opinnoissa voidaan käsitellä muun muassa seuraavia aiheita: strategian kehittäminen, taloustiede, trendit, hinnoittelu ja kohderyhmän tunnistaminen.

Brasiliassa on kolmenlaisia ​​tutkinto: Alempi - kestää neljästä kuusi vuotta aikaa suorittaa ja opiskelijat voivat työskennellä opettajien valmistumisen jälkeen neljän vuoden tutkimuksen. Masters - kestää yhdestä kaksi vuotta saavuttaa; Jatko / PhD - mahdollisimman suurta voit opiskella ja kestää kolmesta neljään vuotta saavuttaa. Nämä kolme astetta löyhästi vastaavat kolme sykliä Bolognan prosessin - Euroopan korkeakoulujärjestelmää. Tämä tarkoittaa, että jos olet saavuttanut perustutkintoa tutkinnon eurooppalainen yliopisto, sinun pitäisi olla pätevä saavuttaa Masters Brasiliassa.

Suositut Tohtorinkoulutusohjelmat Markkinointissa Brasiliassa 2021/2022

Näytä vähemmän
Lue lisää opiskelusta Brasiliassa
$format_list_bulleted Suodattimet
Lajitteluperuste:
  • Suositut Uusimmat Nimi
  • Suositut
  • Uusimmat
  • Nimi
ESPM – Brasil
Sao Paulo, Brasilia

Ohjelman tavoitteena on kouluttaa korkean tason professoreita ja tutkijoita, joilla on kansallista ja kansainvälistä asiantuntemusta ja jotka pystyvät suorittamaan ja johtamaa ... +

Ohjelman tavoitteena on kouluttaa korkean tason professoreita ja tutkijoita, joilla on kansallista ja kansainvälistä asiantuntemusta ja jotka pystyvät suorittamaan ja johtamaan tutkimusta, ohjausta ja opetusta viestinnän ja kulutuksen alalla. -
PhD
Osa-aikainen
8 lukukaudet
Portugalin kieli
Kampus