Näytä kaikki 11 PhD-ohjelmaa Markkinoinnin opinnotssa
11 tulosta kohteessa Markkinoinnin opinnot
Tohtoriohjelman tavoitteena on valmistaa seuraavan sukupolven johtavia tutkijoita. PhD on itsenäinen, itseohjautuva akateemisen tutkinnon ohjelma, jota tukee ohjaajaryhmä, jok ... +
Markkinoinnin tohtorin (PhD) tavoitteena on auttaa opiskelijoita valmistautumaan markkinointiuran tarjoamalla oikeat työkalut ja tiedot. Myös tohtorintutkinnolla opiskelijat v ... +
TSM-tohtoriohjelma tarjoaa viisi syvällistä opintoalaa epätavallisen rikkaan ja leveän opetussuunnitelman kannalta. Koska ohjelmaan ilmoittautuu vain 10-20 uutta tohtoria. opi ... +
Ansaitse stipendi, jonka arvo on jopa 10 000,00
Opinto-ohjelman tarkoituksena on tutkielman tutkielman avulla tutkia mainonnan, integroidun markkinointiviestinnän ja uuden median käyttöä paikallisilla, alueellisilla, kansal ... +
Opiskelijan tulee kehittää soveltuvaa ja erittäin erikoistunutta osaamista ja käytännön taitoja markkinoinnin johtamisen periaatteiden hankkimisessa, tulkinnassa, ymmärtämises ... +
Ph.D. -tavoite Ohjelman tarkoituksena on kehittää erinomaisia tutkijoita, joista tulee aktiivisia markkinointitietojen avustajia ja jotka jatkavat akateemisten työpaikkojen tu ... +
Filosofian tohtori (Ph.D.) julkisissa asioissa tarjoaa tiukan, edistyneen tutkimuksen, joka valmistaa tutkijoita aloittamaan korkeakouluissa tai liittymään arvostettujen insti ... +
The Sasin Ph.D. Ohjelma on suunniteltu ehdokkaille, joilla on erinomaiset älylliset kyvyt ja vahva sitoutuminen tutkimukseen. Ohjelma on erittäin yksilöllinen ja heijastaa jok ... +
PhD ohjelma pyrkii saattamaan akateemista tutkimusta markkinoinnin johtoa lähemmäksi markkinoinnin johtamiskäytäntöä näin keskittyy tutkimus, jossa tutkijat, jotka tuottavat u ... +
Business Administration Jatko-ohjelma myöntää opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita jatkamaan tutkimus pääasiassa aloilla, jotka liittyvät markkinointiin, henkilöstöresurs ... +