PhD poliittisessa markkinoinnissa, näyttelijät ja instituutiot nykyaikaisissa yhteiskunnissa
Universidade Santiago de Compostela
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Santiago de Compostela, Espanja
Kieli (kielet
Espanja, Galicialainen
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 200 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Oct 2024
Johdanto
Poliittisen markkinoinnin tohtoriohjelma, Näyttelijät ja instituutiot nykyaikaisissa yhteiskunnissa lisätään valtiotieteiden, julkishallinnon ja sosiologian tutkimuksen kenttään, jossa jatko-opiskelijalle esitetään tutkimusskenaario kriittisen ajattelun rakentamisesta sekä keskustelusta, empiirisestä ja teoreettisesta syventäminen keskeisissä sosiaalisissa ja poliittisissa ongelmissa, asiaankuuluvien tutkimuskysymysten muotoilu ja tiedon puutteiden tunnistaminen poliittisten ja yhteiskuntatieteiden alalla.
Vaikka ohjelma mahdollistaa väitöskirjojen suorittamisen kaikilla yhteiskunta- ja valtiotieteiden aloilla, erityistä huomiota kiinnitetään toimijoihin, poliittisiin instituutioihin, julkiseen hallintoon ja julkisen politiikan analysointiin, ja painotetaan poliittista ja institutionaalista viestintää, kuten sekä nykyajan yhteiskuntien ja niiden poliittisten järjestelmien muutoksista.
tutkimusalueet
- Poliittinen markkinointi, toimijat ja poliittiset instituutiot
- Hallinto, julkinen hallinto ja julkiset politiikat
- sosiologia
- sukupuoli ja politiikka
- Kansainvälinen yhteistyö
Galleria
Ihanteelliset opiskelijat
Suositeltu tuloprofiili:
- Valtio-opin, journalismin tai tietotieteiden, taloustieteen, liiketalouden ja johtamisen, mainonnan ja suhdetoiminnan, johtamisen ja julkishallinnon tai oikeustieteen jatko-opiskelijat, joilla on maisterin tutkinto poliittisessa markkinoinnissa, julkishallinnossa, nuoriso- ja yhteiskunta- ja liiketalouden kansalaisjärjestöissä ja kansainvälisessä Yhteistyö, valtiotiede tai vastaava.
Mikäli esivalittujen määrä ei ylitä tohtoriohjelman tarjoamien uusien hakupaikkojen määrää, akateeminen toimikunta jatkaa heidän ottamistaan.
Mikäli esivalittujen opiskelijoiden määrä ylittää tohtoriohjelman päätoimisille opiskelijoille tarjoamien uusien vastaanottopaikkojen määrän, akateeminen toimikunta jatkaa heidän ottamistaan seuraavien kriteerien mukaisesti, jotka on esitetty yleisyysjärjestyksessä:
- Valmistuneet missä tahansa USC:n valtiotieteellisessä tiedekunnassa opetettavasta maisteritutkinnosta: USC:n markkinoinnin, konsultoinnin ja poliittisen viestinnän maisteri, USC:n julkishallinnon maisteri, nuoriso- ja yhteiskuntatieteiden maisteri ja kansalaisjärjestöjen johtamisen maisteri ja kansainvälinen yhteistyö (akkreditointiprosessissa).
- Valtiotieteen, hallinnon ja/tai julkishallinnon, sosiologian tai viestinnän maisterin tutkinnon suorittaneet muihin verrattuna.
- Valtio-opin ja hallinnon, julkishallinnon, sosiologian ja viestinnän tutkinnon suorittaneet/valmistuneet muihin verrattuna.
- Valtiotieteeseen ja hallintoon liittyvien tieteiden ja akateemisten tieteenalojen valmistuneet/valmistuneet suhteessa muihin.
"Valtiotieteeseen ja julkiseen hallintoon tai johtamiseen liittyvät tieteet" -nimen alle integroidaan erotuksetta kaikki ne, jotka ovat läsnä osallistuvien yliopistojen valtiotieteen ja julkishallinnon tutkintojen opintosuunnitelmissa.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
koulutustoiminta
- Esittelytilaisuus, tohtorintutkinnon tavoitteet ja rakenne. Väitöskirja E3081A01
- Tohtorityöpajat E3081A02
- Tutkimusseminaarit E3081A03
- Erikoistieteelliset kokoukset ja muu täydentävä koulutus E3081A04
Koulutus täydentää
- Teoria ja tutkimusmenetelmät P3311101
- Poliittisen markkinoinnin ja poliittisen konsultoinnin tutkimustekniikat P3311102
- Poliittisen analyysin kvantitatiiviset tekniikat P3441101
- Kvalitatiivisen analyysin tekniikat P3441102
Ohjelman tulos
Tohtoriohjelma Poliittinen markkinointi, toimijat ja instituutiot nykyyhteiskunnissa on lisätty valtiotieteen, julkishallinnon ja sosiologian tutkimuksen alalle, ja se esittelee jatko-opiskelijalle tutkimusskenaarion kriittisen ajattelun rakentamisesta sekä keskustelusta, empiirisesta ja teoreettisesta. syvyys keskeisiin yhteiskunnallisiin ja poliittisiin ongelmiin, oleellisten tutkimuskysymysten muotoilu ja tietopuutteiden tunnistaminen valtio- ja yhteiskuntatieteiden alalla.
Vaikka ohjelma mahdollistaa väitöskirjojen tekemisen kaikilla yhteiskunta- ja valtiotieteiden aloilla, erityistä huomiota kiinnitetään toimijoihin, poliittisiin instituutioihin, julkiseen hallintoon ja julkisten politiikkojen analysointiin, ja painotetaan poliittisen ja institutionaalisen viestinnän prosesseja. sekä nykyajan yhteiskuntien ja niiden poliittisten järjestelmien muutokset.