PhD markkinointiviestinnässä

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Tohtorikoulutusohjelma koostuu tutkielmasta, joka antaa alkuperäisen panoksen markkinointiviestintään viestinnästä, joka on valittu yhteistyössä laitoksen puheenjohtajan kanssa. Korkeintaan neljä syventävää seminaaria aiheen kannalta merkityksellisistä näkökohdista ja suullinen tentti (vastaa kahta paperia, joista kukin koostuu neljästä moduulista) yleisen säännön kirjan mukaan. Vaaditaan tutkimusartikkeli, joka soveltuu julkaisemiseen akateemisessa lehdessä.

Pääsyvaatimukset

Maisterin tutkinto vaaditaan vähintään 65 prosentin keskiarvolla. Tässä tapauksessa sovelletaan myös maisteriohjelman kestoa koskevaa yleistä säännöstä. Tämän tutkinnon hakuaika päättyy 31.3. Edeltävänä vuonna ensimmäisen lukukauden ja saman vuoden huhtikuun 30. päivänä toisella puoliskolla.

Yhteystiedot

Nimi: Andrea Crystal
Puh: 011 559 2574 / sähköposti: acrystal@uj.ac.za

Rekisteröinti- ja alkamispäivät

Ilmoittautuminen alkaa tammikuussa ja luennot helmikuussa sekä perus- että jatkotutkinto-ohjelmiin.

Kaikki maisteri- ja tohtorintutkinto-ohjelmat voivat ilmoittautua ympäri vuoden.

Päättymispäivä: Akateeminen aloittaa tammikuussa ja päättyy joulukuussa. Ohjelman määräaika määräytyy ohjelman keston mukaan.

Viimeksi päivitetty Maalis 2020

Oppilaitoksesta

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Lue lisää

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Näytä vähemmän