Julkishallinnon tohtori

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Tohtoriohjelma julkishallinnon laitoksella tarjoaa opiskelijoille rikkaan ja monipuolisen koulutuksen yhdistämällä käytännön tutkimuskoulutusta ja perustaa tietynlaisille kiinnostuksen kohteillesi suunnatun kurssityön.

Tohtorikoulutuksen tavoitteena on antaa henkilöille mahdollisuus lisätä julkishallinnon ja siihen liittyvien alojen tietämystä kurinalaisella tutkimuksella. Kun harjoittavat ammattilaiset suorittavat tohtorin tutkinnon, heidän on tunnustettava tarve osoittaa huomattavia tutkimustaitoja ja olla jatkuvassa vuorovaikutuksessa tutkimuslaitoksen kanssa suunnitellessaan ja toteuttaessaan väitösprojektejaan.

Alumiiniväestö

"Tohtoriohjelmana UIC osoittautui loistavaksi valinnaksi. Tiedekunnat ovat erittäin tavoitettavissa, ja olen edelleen yhteydessä useisiin tiedekunnan jäseniin. Kurssit ovat pieniä ja opiskelijat muodostavat tiiviit siteet keskenään. tultuaan työmarkkinoille löysin johdonmukaisesti muita yliopistoja, jotka tunsivat UIC: n maineen taloushallinnossa, ja myös tiedekunnan jäseniä ohjelmaan. Sain kaikkiaan kolme akateemista akateemista työtarjousta, ja jokaisessa työpaikkailmoituksessa oli mukana joku koulun henkilöstöstä, jolla oli yhteys Suosittelen koko sydämestäni UIC: ta kaikille, jotka haluavat matkustaa tohtoriksi julkishallinnossa ". Andrew Crosby | Ph.D. entinen oppilas123015_rsz_adobestock_254467474.jpg

Tutkintovaatimukset

Vähintään 96 lukukauden tuntia kurssityötä ylittää ylioppilastutkinnon. Ne, joilla on julkisen hallinnon maisteri UIC: sta tai vastaavasta ohjelmasta, saavat yleensä korkeintaan 32 lukukauden tuntia kohti tutkintovaatimusta. Valmistumiseen vaaditaan kummankin arvosanan keskiarvo, joka on vähintään 3,00 (A = 4,00) kaikilla UIC: lla suoritetuilla jatkokursseilla.

erikoisalojen:

  • Julkinen ja voittoa tavoittelematon johtaminen: Julkisen ja voittoa tavoittelemattoman johtamisen erikoistuminen valmistelee opiskelijoita tekemään tutkimusta virastojen johtamisesta kaikilla hallinnon tasoilla ja voittoa tavoittelemattomissa organisaatioissa. Vaikka näiden alojen hallintaa koskevat tiedot lainataan voimakkaasti yksityisen sektorin hallintotiedoista, julkinen hallinto on pohjimmiltaan erilaista julkisen hallinnan ja julkisten arvojen vuoksi. Vaikka voittoa tavoittelemattomat järjestöt eivät ole julkisia organisaatioita, niillä on vaatimuksia ja paineita, jotka ovat samanlaisia kuin silti erilaisia kuin julkiset organisaatiot.
    Kaikki Ph.D. Opiskelijoiden, jotka valitsevat tämän erikoistumisalueen, on suoritettava PA 527, Public Management Theory
  • Varainhoito: Varainhoidon erikoistuminen valmistelee opiskelijoita tekemään tutkimusta hallitusten taloushallinnosta ja veropolitiikasta, pääasiassa valtiossa ja paikallisella tasolla. Tämä on erittäin laaja tutkimusalue, jolla on teoreettisia perusteita julkisen talouden, valtiotieteen, johtamisen ja kirjanpidon aloilta. Erikoistumisopinnoissa keskitytään näiden alojen teorioiden ja tutkimuksen soveltamiseen julkisen sektorin tilanteeseen vaikuttamaan hallituksen politiikkaan ja hallintopäätöksiin sekä lisäämään tietoa laajemmalle julkishallinnon alalle.
    Kaikki Ph.D. Opiskelijoiden, jotka valitsevat tämän erikoistumisalueen, on suoritettava PA 554, varainhoidon syventävä seminaari.
  • Tutkimusmenetelmät: Tutkimusmenetelmien erikoistuminen valmistelee opiskelijoita käyttämään tutkimuksia tutkimuksen suorittamiseen kaikilla julkisen ja voittoa tavoittelemattoman hallinnon aloilla sekä metodologisen tutkimuksen tekemiseen tutkimusmenetelmien käytöstä. Vaikka kyselyn suunnittelu ja analysointi ovat taitoja, joita voidaan käyttää monilla aineellisilla aloilla ja opiskelualueilla, opiskelijat keskittyvät erityisesti kyselyjen käyttöön tutkijoiden, hallitusten ja voittoa tavoittelemattomien organisaatioiden suorittamassa tutkimuksessa.
    Kaikki Ph.D. Tätä erikoistumisaluetta valitsevien opiskelijoiden on suoritettava PA 578, tutkimukset, yleinen mielipide ja yleinen politiikka.
  • Kaupunkien hallinto ja verkostot: Kaupunkien hallintaa ja verkostoja koskeva erikoistuminen valmistaa opiskelijoita tutkimaan erilaisia organisaatiorakenteita, joiden avulla paikalliset ja alueelliset julkiset palvelut / politiikat suunnitellaan, toteutetaan ja arvioidaan. Kaupunkipolitiikkakysymykset ylittävät perinteisen lainkäyttöalueen rajat ja vaativat eri aloilla ja eri mittakaavassa toimivien toimijoiden integrointia. Kaupunkien ja alueiden hallinto tapahtuu hallitusten, voittoa tavoittelemattomien järjestöjen ja voittoa tavoittelevien organisaatioiden monien ja päällekkäisten verkkojen kautta. Tämä erikoistuminen tutkii hallitusverkostojen muodostumista ja hallintaa sekä niiden kykyä vastata haasteisiin, joita koko yhteisöt kohtaavat ympäri maailmaa. Kaupunkien hallintotutkimus perustuu kirjallisuuteen, joka käsittelee yhteistyöhön perustuvaa johtamista, paikallishallinnon instituutioita, verkkotiedettä, politologiaa ja julkista politiikkaa.
    Kaikki Ph.D. Opiskelijoiden, jotka valitsevat tämän erikoistumisalueen, on suoritettava PA 562, paikalliset, kaupunki- ja alueelliset instituutiot ja julkinen politiikka.

Opiskelijaksi

Hakijoita harkitaan henkilökohtaisesti ottaen huomioon ylivoimainen akateeminen suorituskyky ja lupaus tulevaisuuden saavutuksista. Hakijoiden on esitettävä todisteet tutkinnon suorittaneiden tilastotieteiden kurssin suorittamisesta. Opiskelijat, joilla on puutteita tällä alueella, vaaditaan suorittamaan ylimääräisiä kurssityökaluja ohjelman johtajan määräämällä tavalla. Tällaista kurssityötä ei sovelleta tutkintovaatimuksiin. Hakijalla, joka hakee hyväksyntää ohjelmaan suoritetun maisteriohjelman avulla, on oltava kumulatiivisen keskiarvon pistemäärä 3,00 (A = 4,00) kaikissa perustutkintoa suorittavissa kursseissa ja 3,5 kaikessa jatkotutkintokurssin työssä. Hakijan on lähetettävä kolme suosituskirjettä henkilöiltä, jotka tuntevat hänen akateemiset saavutuksensa tai ammatillisen kokemuksensa. Hakijoiden on myös toimitettava Graduate Records Examination (GRE) -pistemäärät. Kaikilla hakijoilla tulisi olla pisteytys, jotka sijoittavat heidät 50. prosenttipisteeseen jokaisesta GRE-osan osuudesta, mikä on karkeasti pistemäärä 150 sekä sanallisessa että kvantitatiivisessa osassa. Jos hakija ei osoita, että GRE: n vähimmäisarvo on 150 kullakin GRE: n osuudella ja GPA: n arvo on 3,5, tohtori voi silti harkita hakijaa. Komitea. Komitea tarkastelee kaikkia todisteita korkeasta lupauksesta sisältää muun muassa tutkinnon suorittaneen trendi, jatko-ohjelman tyyppi ja kypsä työkokemus.

Hakemusmenettely

Vaihe 1: Täytä tutkintotodistushakemus . 3 - 5 työpäivän kuluessa online-hakemuksesi lähettämisestä saat sähköpostiviestin, joka vahvistaa hakemuksesi vastaanottamisen ja ilmoittaa, että voit kirjautua takaisin järjestelmään aloittaaksesi lisäsovellusten lataamisen.

Vaihe 2: Maksa hakemusmaksu (t)

Vaihe 3: Seuraavat materiaalit tulee ladata sähköisesti online-hakemuksen jättämisen jälkeen. Sinun pitäisi saada sähköposti hakemusyhteenvedon kanssa, joka sisältää linkin, johon lataat asiakirjat.

  • Lataa kopio kaikista oppilaitoksista, joissa ansaitsit tutkintoja, ja kaikista muista korkeakouluista ja yliopistoista, joihin osallistut viimeisen kahdeksan vuoden aikana. (Ãlä lähetä paperiversioita, niitä ei hyväksytä. Opiskelijoiden tulee pyytää rekisteröijän myöntämiä kopioita ja skannata ja ladata ne online-hakemusjärjestelmän kautta. Emme voi lähettää kopioita opiskelijoiden puolesta.)
  • Ainakin kolme suosituskirjettä entiseltä professorilta tai ohjaajalta. Kirjeet tulee kirjoittaa joku, joka voi puhua kyvystäsi menestyä stipendeissä ja tutkimuksissa.
    • Sinun on lähetettävä sähköpostiosoitteet suosittelijoillesi. Järjestelmä lähettää automaattisesti luodun sähköpostiviestin, jossa on linkki, mihin he voivat lähettää suosituskirjeensä. Jos sinulla on yli 3 suosituskirjettä, jotka haluat lähettää, lähetä sähköpostia Sarah McDonaldille osoitteessa smcdon1@uic.edu. Saaran on kirjauduttava sovellukseesi lisätäksesi lisäkohteen.

  • Yhden tai kahden sivun henkilökohtainen lausunto. Määritä lausunnossa ensisijainen ja toissijainen erikoistumisen alue, jolla haluat jatkaa ohjelmaa. Näiden alueiden tulisi olla yhdenmukaisia ohjelman tarjoamien erikoistumisten ja tiedekunnan asiantuntemuksen kanssa. Voit tarvittaessa muuttaa erikoistumisaluetta myöhemmin. Voit tarkastella erikoistumisalueita seuraavalla verkkosivulla: Ph.D. Erikoistumisalueet Ole hyvä ja lisää seuraavat tiedot henkilökohtaiseen lausuntoosi:
  • Mitkä ovat taustasi ja akateemiset kiinnostuksesi?
  • Miksi päätit opiskella julkista hallintoa jatkotasolla?
  • Mitkä ovat ammatilliset tavoitteesi?
  • Kuinka tohtori sopivat julkishallinnossa lyhytaikaisiin ja pitkäaikaisiin suunnitelmiinne uraasi varten?
  • Mitkä tiedekunnan jäsenet haluat työskennellä laitoksella?
  • Jatkaa
  • Näytteen kirjoittaminen
  • Näyte voi olla kurssin tai julkaisun paperi, mutta sen tulisi käsitellä julkishallinnon nykyaikaista kysymystä tavalla, joka osoittaa hakijan kyvyn menestyä tohtorintutkinnossa. ohjelmoida. Hakijat voivat vaihtoehtoisesti kirjoittaa 3â5-sivisen esseen
  • Viimeaikaiset (alle viiden vuoden ikäiset) tutkinnot tutkinnon suorittaneista tutkinnoista (GRE), jotka on toimitettu ETS: n kautta laitoskoodillemme 1851. Kansainvälisten opiskelijoiden on toimitettava TOEFL-pisteet tai kelvollisuus myöntää TOEFL-poikkeus. Lähetä TOEFL-pisteet tuloksesi 1851 toimielinkoodisi.
  • Hakemus jatkoon nimityslomakkeelle
  • Ilmoita selvästi lomakkeen yläosaan, haetko avustajaa vai apurahaa. Useimmat tohtorit Hakijat, jotka haluavat avustajakoulutusta, saavat heidät tiedekunnan apurahojen kautta tai yliopiston seitsemästä tutkimuskeskuksesta työskentelemään tutkimushankkeissa. Vanhempi tohtori Opiskelijat saavat opetusapulaisia, ja yleisiä avustajia on joskus saatavana.

Edellä luetellut materiaalit on ladattava sähköisen lähetysjärjestelmän kautta.

Viimeksi päivitetty Joulukuu 2019

Oppilaitoksesta

What do we think we're doing? The short answer is that we are trying to make the places we live better for everyone. That can mean different things to different people and there are certainly many way ... Lue lisää

What do we think we're doing? The short answer is that we are trying to make the places we live better for everyone. That can mean different things to different people and there are certainly many ways to go about it. And that's really why there is a UIC CUPPA. Näytä vähemmän